Translate

wtorek, 6 stycznia 2015

Cześć!

Witam was na moim blogu :) To mój pierwszy w życiu blog, tak więc jestem w tym wszystkim kompletnie zielona. O czym będę tu pisać? O wszystkim i o niczym - głównie o tym co się u mnie dzieje. Posty na pewno nie będą codziennie, postaram się pisać 2/3 razy w tygodniu. Zdjęcia będę dodawać żeby was nie zanudzać długim tekstem, niestety ich jakość nie będzie powalająca bo nie mam lustrzanki :( W sumie w planach mam założenie kanału na YT, ale czekam aż nazbieram na dobry sprzęt :D 


Tak właśnie sobie piszę i zajadam kolację myśląc o tym, że jutro znów do szkoły po tak długiej przerwie. No, ale w sumie za chwilę ferie. Byle dotrwać :D W klasie maturalnej jest o niebo lepiej z racji najdłuższych wakacji w życiu! O tak, już chcę koniec tego roku szkolnego. Nawet nie przeraża mnie perspektywa matury. Oczywiście będę się starała ją zdać jak tylko mogę, ale jeżeli się nie uda to przecież nie całe życie stracone! Jestem osobą, która musi mieć plan na każdą sytuację i powiem tylko tyle, że moje plany po oblanej maturze są o wiele ciekawsze niż te z zaliczoną. Zobaczymy co czas pokaże, na razie jestem młoda i (troszkę) głupia, ale przecież człowiek uczy się na błędach :)



Lakier na moich paznokciach jest już w opłakanym stanie, więc muszę je podmalować na jakiś wesoły kolor. Co myślicie o takim połączeniu? :)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)