Translate

poniedziałek, 9 marca 2015

Tag - mój pierwszy raz


Cześć! :) Słoneczko pięknie świeci i jest ciepło, aż mam ochotę się wybrać w trasę rowerem. Jak spędziliście weekend? W piątek po szkole dawałam koleżance korki z angielskiego, po czym ona zrobiła mi paznokcie. Haha, fajna transakcja. Później w domu nikomu się nie chciało robić obiadu, więc pojechaliśmy do pierogarni. Sobotę spędziłam u koleżanki na 19-tych urodzinach, ale niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć. Za to poznałam dwie świetne dziewczyny, z którymi zrobiłyśmy sobie karaoke :D 
W niedzielę wybrałyśmy się z mamą do dziadków, po czym okazało się że wyjechali sobie w góry. Brawa dla nas :D 






Dziś po szkole odebrałam prawo jazdy i mama mi dała wrócić do domu, ale przesiadłyśmy się dopiero na obrzeżach miasta, ponieważ miałam dziś dzień mundurowy co się równa z noszeniem desantów, w których się niezbyt dobrze jeździ :/ Trochę mi się nogi trzęsły, ale dojechałam i nawet przeżyłam, haha :D

Po co spać jak można robić selfie?
Dziś przygotowałam dla was Tag- mój pierwszy raz. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Fajnie by było, gdybyście wybrali jedno pytanie i sami na nie odpowiedzieli :)

1.Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Jesteśmy na "cześć".

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
Tak jak u większości - pianka z piwa bądź szampan, nie pamiętam :)

3. Jaka była twoja pierwsza praca?
Hmm...nie wiem co się liczy, taka moja pierwsza trwała 2 tygodnie podczas wakacji, z dwiema koleżankami pracowałyśmy przy drzewach/kwiatach/krzakach. Po prostu w ogrodnictwie :)

4. Jaka była pierwsza osoba, która dziś do ciebie napisała?
Eliza :)

5. Jaka była pierwsza osoba o której dziś pomyślałaś?
Nauczyciel z historii, bo miałam sprawdzian na pierwszej lekcji ;/

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Nie leciałam jeszcze :(

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
U kuzynki.

8. Kto był pierwszą osobą z którą dziś rozmawiałaś?
Tata

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dziś zrobiłaś?
Wyłączyłam budzik ;)

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Nie mam pojęcia, bo u mnie w mieście w okresie wakacyjnym co tydzień są koncerty :)

11. Pierwsza złamana kość?
Nie złamana, ale skręcona. "Skręcenie śródstopia"

12. Pierwsze wakacje bez rodziców?
Tradycyjnie - nad morzem, zielona szkoła :)

13. Pierwszy piercing?
Miałam chyba 4 latka, no i uszy szły do przebicia. Ale się wtedy nakrzyczałam, a wcale nie bolało :D

14. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś?
Czechy

15. Twoje pierwsze zwierzątko domowe?
Złota rybka

16. Pierwszy film, który pamiętasz?
Kubuś Puchatek! Byłam w kinie jak miałam z 6 lat i strasznie płakałam jak się skończył :D

17. Pierwsza uwaga w dzienniku?
Chyba dopiero w gimnazjum taką dostałam, jak koleżanka z innej klasy przyszła coś ogłosić i uznałam sobie, że z nią pójdę. No i wyszłam z klasy haha :D

18. Pierwsza jedynka w szkole?
Nie pamiętam

19. Pierwszy współlokator?
Dopiero będzie (mam nadzieję)

20. Pierwszy pocałunek?
Haha, u nas w podstawówce były dyżury w szatni i akurat byłam dyżurną. Mój kolega z klasy mnie nie chciał wypuścić z szatni dopóki go nie pocałuję :D


To tyle na dziś kochani! Więc tak tradycyjnie: Za każdą obserwację i komentarz odpowiadam, więc obserwujcie :) No i nie zapominajcie swoich linków zostawiać!

INSTAGRAM          TUMBLR

26 komentarzy:

  1. Tak jak obiecłam weszłam.Dziękuje za komentarz,ponieważ każdy komentarz jest dla mnie wielkim wsparciem.Gratuluje prawo jazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prawo jazdy, ja będę zdawać za dwa-trzy lata ;P
    Moim pierwszym państwem do którego pojadę będą Czechy, za dwa miesiące ;P A pierwszy raz na noc zostałam u kolegów o.0 (zwykle to dziewczynki nocują u koleżanek, ale koledzy też spoko...XDD) i to już bardzo dawnoo xd

    http://trzynastywymiar1820.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bedziesz jezdzic sama to sie doprawisz, ja mam prawie 2 lata prawko i czuje sie w samochodzie najlepiej, uwielbiam jezdzic ^^

    Mój blog - Klik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dobrze się bawiłaś ;)
    Staruszkowie sobie w góry wyjechali i nawet wnuczki nie powiadomili? ;D
    Hmm, o tym tagu jeszcze nie słyszałam..
    Kolega z podstawówki, lel ;p
    Szczerze mówiąc mało ten tag zgodny z tytułem, bo myślałam raczej "gdzie się pierwszy raz pocałowaliście?" itd. a nie np. "kiedy po raz pierwszy leciałaś samolotem" ;)
    Haha, jak pierwszy raz "zostałam u kogoś" na noc to rozstawiłyśmy namiot trochę za podwórkiem, przed lasem i całą noc się przestrachałyśmy i gadałyśmy ;)
    sage-servant1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać kiedy i ja zacznę prawko, a będzie to już w maju.
    Świetny pomysł na tag. :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post xD jak ja kiedys bylam mala bardzo tata dsl mu ptowadzic xD Kiedys teraz go nie ma... http://mydailylifewera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super tag! muszę go u siebie zrobic na blogu;)
    Ogólnie blog spodobał mi się, więc obserwuję ♥
    Zapraszam do mnie [KLIK]
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję prawa jazdy! na początek obrzeża wystarczą haha
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny ten tag! :) i gratuluje prawa jazdy ;)

    + zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post no i gratuluję prawka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje prawka. Cudowne paznokicie. Świetne odpowiedzi.
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało mi się nawiązać współpracę z firmami Sheinside i Choies, czy mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki? :) Bardzo by mi to pomogło, mogłabym cię w zamian zaobserwować :)
    SHEINSIDE:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist-sheinside.html
    CHOIES:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist_9.html
    bardzo to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się jeszcze z takim tagiem - przyznaję oryginalny! ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog! Obserwuję i zapraszam do mnie, na nowy blog (jeszcze w budowie), mam jednak nadzieje, ze znajdziesz coś dla siebie i zostaniesz na dłużej! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahah, fajny TAG :D ty xzasem nie masz 2 blogów :/ ?

    arte-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój weekend należał chyba do najnudniejszych na świecie, bo leżałam chora w łóżku:(
    +ten tag jest super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje prawa jazdy i śliczne paznokcie *.*
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ty masz ładne paznokcie! Gratuluję prawka. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super tag!
    Gratuluję prawa jazdy,wiem,że teraz trudno zdać!
    Ja takze jeszcze nigdy nie leciałam samolotem :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    Czy mogłabym liczyć na twoje kliknięcia ?
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. haha bardzo ciekawy post :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog ;) pozdrawiam http://inspirations-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne odpowiedzi 😂
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Gratuluję prawka! Ja jeszcze poczekam 4 lata... Ale cóż :P
    Oczywiście obserwuję ♥ Zapraszam również na mój blog:
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)