Translate

wtorek, 1 marca 2016

ULUBIEŃCY LUTEGO 2016

Zdj. Marta Walla https://www.facebook.com/fotomartawalla/
Nareszcie ulubieńcy! Jak ja uwielbiam się z Wami dzielić moimi ukochanymi rzeczami :)W tym miesiącu jest dosyć wyjątkowo, ponieważ... w sumie są tylko dwie rzeczy które mogłabym nazwać moimi ulubieńcami jako takimi, którymi się dzieli z innymi na blogu. Reszta ulubieńców to po prostu sytuacje, które mi się w lutym przydarzyły i które traktuję jako na prawdę świetne.

1. La Roche - Posay
Kosmetyk do walki z trądzikiem. Ja mam mniejszą wersję 200 ml, jest jeszcze większa 400 ml. Moja - mniejsza, kosztowałam mnie ok. 40 zł. Cena może wysoka, ale dziewczyny - TO DZIAŁA!! Oczywiście wiadomo, nie po pierwszym myciu, jednak po dłuższym stosowaniu na prawdę pomaga na trądzik. Moje blizny zaczęły powoli znikać, zaczerwienienia tak samo. Jestem pod wrażeniem i bardzo sobie chwalę ten żel. Polecam wszystkim, którzy zmagają się z trądzikiem!

2. GG
Wiem, że większości z Was nie interesuje k-pop, bo mnie do niedawna też nie interesował, ale po prostu muszę: 
jak wiecie, zaczęłam słuchać Girls' Generation (SNSD) przez piosenkę "You think", którą w oryginale nagrała SAARA (moja ulubiona youtuberka). Trochę się zagłębiłam w poznanie tego girlsband'u i się w nim zakochałam! Wiele piosenek od nich polubiłam, jednak w tym miesiącu górują trzy - "Catch me if you can", "I got a boy" i "Mr Mr"
Posłuchajcie chociaż minutę z każdej piosenki (wystarczy kliknąć w któryś tytuł piosenki), serio dajcie im szansę! Są świetne a do tego nie da się oderwać wzroku od teledysku bo dziewczyny są cudownymi tancerkami. Dajcie znać w komentarzach czy przesłuchaliście choć trochę piosenki.
A pytanie dla fanów SNSD - Która z dziewczyn jest waszą faworytką? Moją jest zdecydowanie Sooyoung :)

3. Wasze wsparcie w konkursie DDOB
Coś, co mnie bardzo poruszyło. Nie wiem jak mam wam dziękować za to, że stanęliście za mną i niektórzy z was zakładali konta specjalnie po to, żeby na mnie zagłosować. Na prawdę dziekuję :)
A dla ciekawych jak potoczyły się sprawy DDOB... cóż. W wielkim skrócie pod uwagę są brane wszystkie filmiki, nie sama finałowa 6. Trochę się zdenerwowałam tą decyzją ambasadorek, ponieważ teraz moje jak i innych dziewczyn starania poszły na marne. Wasze założone konta na DDOB też. I czuję się z tym strasznie źle, że tak się stało i nie podoba mi się to. Jednak z drugiej strony, teraz szansę ma każdy, nawet ci, którzy zebrali bardzo mało głosów. A kiedy wyniki? Nie wiadomo: "W najbliższych dniach". Ambasadorki wybierają teraz 2 zwycięzców z pośród 142 zgłoszeń więc... nie dziwię się że potrzebują czasu :D
Jeżeli chcecie wiedzieć więcej o tym co się stało to odsyłam was do najnowszego postu dodanego przez ambasadorki DDOB: KLIK

4. Au Pair
Zostałam wczoraj oficjalnie zaakceptowana przez Londyn i od wczoraj Amerykańskie rodziny mogą się ze mną kontaktować. Na razie zero chętnych, ale mam nadzieję, że już w następnym poście będę mogła się wam pochwalić choćby jedną zainteresowana rodziną :)

5. Zdjęcia
Zdj. Karolina Sosna http://ksosna.blogspot.com/
Dawno nie byłam na takiej sesji, której efekty by mnie powaliły. Serio, będąc wtedy na zdjęciach z Karoliną, była brzydka pogoda, ja miałam taki średni humor i nie wiedziałam jak się ustawiać do zdjęć. A tu co? Nieziemsko! Jestem strasznie zadowolona ze zdjęć i z niecierpliwością czekam aż Karola podeśle mi całą resztę sesji, bo na razie mam tylko kilka jej arcydzieł :)

I to wszystko! Tak jak pisałam - w większości to bardzo szczęśliwe sytuacje miesiąca. Mam nadzieję, że w marcu będę was mogła pomęczyć ulubieńcami nieco dłużej. 
W następnym poście będę pisać o sposobach na relaks i bardzo bym chciała tam włączyć również wasze sposoby! Tak więc piszcie w komentarzu jak się relaksujecie :)

Dziś jest mój dzień na snapie MADAMZNA, na który was gorąco zapraszam!
Dodawajcie - staramy się dobić do 300 oglądających :)

INSTAGRAM  I  YOUTUBE  I  ASK
SNAPCHAT - ZUZUXXBLOG

29 komentarzy:

  1. Też mam zdjęcia z tego miejsca co ty :) Podejrzewam, że to na terenie zamku :) Życzę Ci, abyś trafiła na spoko rodzinę.
    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń
  2. wow to veyyn jeszcze nagrywa myślałam że ktos jej usunął konto jak macie jej jakieś social media proszę podajcie !!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  3. fajni ulubieńcy, to zdjęcie jest rzeczywiście bardzo ładne :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, fajne piosenki, aż zachciało mi się powrócić do tego gatunku. ^^
    Gratulacje z związku z akceptacją au pair! :) A ta sesja serio zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia bardzo ładne! Jakiś czas temu napisałaś posta o au pair i dzięki tobie wiem o tym programie :). Chciałabym jak skończę liceum też zostać au pair i wyjechać do Londynu! Będziesz nagrywała na yt o tym?? Może znasz ikspe - coś podobnego jak ona ;)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajni ulubieńcy! To zdjęcie jest naprawdę ładne! ♥
    Pierwszy raz słyszę o tym Au Pair, podoba mi się ten 'program'! Mam nadzieję, że będziesz miała jakiś chętnych!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oo czekam jak dostaniesz propozycję od jakiejś rodzinki z Ameryki ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam problemu z trądzikiem, ale jeśli Tobie ten kosmetyk pomaga to wspaniale! K-pop też jakoś mnie nie przyciąga, ale to kwestia gustu. O kurczę nie spodziewałam się, że tak zasady się odmienią, no ale przynajmniej każdy ma szansę. Nigdy nie słyszałam o Au pair, aż poczytam o co w tym chodzi. No i na koniec mój sposób na relaks! Ciepły kocyk, dobry serial i gorąca herbatka. Tyle wystarczy mi aby się odprężyć.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za DDOB! I za to aby odezwała się jakaś rodzina! :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja planuję złożyć aplikację na au pair za około 3 lata, bardzo chciałabym wyjechać do USA tylko zastanawiam się teraz przez jaką agencję :) bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia !
    Zaobserwowałam :)
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Być może skuszę się na ten kosmetyk :) Ostatnio mam okropny wysyp :( Cena rzeczywiście dość wysoka, ale za urodę trzeba płacić :D heh

    OdpowiedzUsuń
  13. 5 - bardzo ładne zdjęcie.
    Co do relaksu to uwielbiam spędzać czas aktywnie np. siłownia mega pomaga mi się to odstresować i humor od razu lepszy.
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej..co prawda cena żelu nieciekawa, ale jeśli Ci pomaga to chętnie zainwestuję, bo też walczę z trądzikiem, choć przyznam, że mi to ogromnie pomagają kosmetyki z ziaji:liśćie manuka. Jednak jeśli moja cera będzie miała się gorzej to kupię ten żel :D!
    co do gg to za bardzo ich nie słucham, kiedyś podawałaś ich utwór w ulubieńcach i to wtedy usłyszałam je pierwszy raz. Głosy mają genialne, a do tego są prześliczne *.*
    wciąż trzymam za Ciebie kciuki w konkursie na ddob, głosowałam w castingu tylko na Ciebie :D
    chociaż dziwi mnie, że tak zmieniono zasady castingu w ost. chwili. No ale cóż...jakos to będzie :*
    za każdym razem gdy wspominasz o au pair to interesujesz mnie coraz bardziej takim projektem. a może i ja się kiedyś na to zapisze? :D bo nwm czy chce iść od razu na studia po liceum. co prawda mam jeszcze rok rozmyślań, ale nwm jak chce żeby wyglądała moja przyszłość.
    zawsze marzył mi się podróże, zdjęcia w egzotycznych miejscach, poznawanie wielu przeróżnych ludzi.. a gdy pójdę na studia to zamknę się w schemacie :P. chociaż wtedy to chciałabym dostać się na erasmusa *.*.
    Czekam, jak się rozwinie Twoja historia z au pair, liczę, że będzie duży odzew <3.
    oba zdjęcia mi się podobają ♥♥
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. super ulubieńcy :D
    Ja osobiście relaksuję się przy robieniu zdjęć :>
    odrywam się wtedy od rzeczywistości :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. Też właśnie dodałam swoich ulubieńców :) Lubię czytać takie posty, inspirują mnie, trzymam kciuki, że uda ci się z au pair :) Fajny blog, pozdrawiam i zapraszam do siebie :D http://verczil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki by ktoś się odezwał, a nawet więcej ktośów ! :) Super ulubieńcy i piękne zdjęcie :)
    Chyba spróbuję ten krem, jednak cena rzeczywiście trochę wysoka :/
    Mój Blog Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie interesuje się tak bardzo kulturą, muzyką i stylem bycia Azji. Ale... Ostatnio moja znajoma powiedziała, że ogląda jakiś koreański serial. Może i ja się wciągnę hahaha?
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Sposoby na relaks - brzmii ciekawie na pewno wpadne moze znajde w koncu jakis sposob na relaks :D

    Jak dawno ja u ciebie na blogu nie bylam nawet nie wiem o co chodzi dokladnie z tym DDOB :( Musze ktoregos dnia usiąść i nadrobić wszystko!

    A tymczasem pozdrawiam :*

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia z Au Pair! :3

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetni Ulubieńcy i prześliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajni ulubieńcy! Nie znałam wielu pozycji :P U mnie konkurs, a w nim do wygrania ksiązka! Zapraszam na melodylaniella.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaczynając w sumie od końca, :D kod zeskanowany, już mam was na snapie :D
    Co do ulubieńców to GG jest serio super, nawet nie myślałam, że będzie to ok. XD
    Zapraszam na krótką notkę na blogu. ^^
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem, może nie mam problemu z trądzikiem, ale zawsze można ulepszyć stan swojej cery :) Boskie te zdjęcie, jestem ciekawa reszty sesji. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcie jest mega, ja szukam sposobów na trądzik, ale jakoś wolę te tańsze sosoby, bo mam wrażenie, że wszystko działa tak samo :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)