Translate

wtorek, 26 września 2017

Plastry na wągry. Cudo czy ściema?

Cześć!
Staram się dodawać posty regularnie co każdy weekend, jednak ten weekend miałam tak zapchany, że dosłownie wychodziłam rano z domu i wracałam późno w nocy. Nawet w piątek wieczorem byłam poza domem, więc nie miałam kiedy zrobić zdjęć do tego posta dlatego publikuję dopiero dziś.
Pamiętam, że kiedy byłam młodsza, plastry na wągry nie były w Polsce popularne. Kiedy byłam w gimnazjum szukałam ich dużo w drogeriach i aptekach, ale nie umiałam znaleźć. Pamiętam, że nawet próbowałam "domowy sposób", czyli kupienie białego plastra w rolce (wiecie, ten taki bez gazy) i nalepianie na nos. Oczywiście, efekt był zerowy. Teraz, po kilku latach i nieco większej wiedzy na ogólny kosmetyczny temat mogę się trochę na temat tych plastrów wypowiedzieć. Co działa najlepiej, maski/żele? Plastry?
Zanim wyleciałam do USA w Rossmanie pojawiły się plastry na nos i na twarz - brodę i czoło. Kupiłam i miało to całkiem spoko efekt. W USA musiałam kupić tutejsze plastry na wągry. Jest tu taki fajny sklep gdzie można kupić kosmetyki dość tanie, nazywa się Marshalls. W pierwszych miesiącach pobytu w USA, kupowałam plastry na wągry z koreańskich firm (taak kocham Koreę lalalalala) i efekt był super. Chciałam spróbować coś nowego więc przerzuciłam się na tą taką czarną maskę/żel na wągry. Wiecie, nakładacie na nos, czoło i brodę i czekacie aż zaschnie a potem odrywacie. Jeeny, nie dość, że się strasznie z tym nabrudziłam to jeszcze zero efektu. Dlatego też od wtedy już pozostaję wierna plastrom. Wiadomo, że to wszystko zależy od cery, od skóry, jednak jak dla mnie najlepszym wyborem są plastry.
Obecnie używam tych z Biore i jestem zadowolona. Takie czyszczenie robię sobie jakoś raz na 2 tygodnie, próbowałam co kilka dni, ale nie opłaca mi się, bo po prostu plastry są w więszości czyste więc czułam, że je matruję.
Wydaje mi się, że ma mojej skórze nie widać wielkiego efektu po plastrach, ponieważ mam cerę tłustą i duże wągry więc czy są pełne czy puste to i tak widać, że je mam. Dla mnie jest to jednak takie odświeżenie twarzy, jak dla każdego kąpiel na co dzień.

Czy wy używacie plastrów? Z jakiej firmy używacie?


26 komentarzy:

  1. J używam plastrów z Selfie Project i też sprawdzają mi się znakomicie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ostatnio w Dauglasie kupiłam plastry i jestem mega z nich zadowolona :-)
    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę sobie takie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się rozejrzeć za takimi plastrami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować plastry - słynna maska również na mnie nie działa, jedynie troszkę koi zaczerwienienia, które od czasu do czasu pojawiają się na mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatem czas zabrać się za swoje pory! Fajny post.Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Great Review.
    You have a lovely blog<3
    I follow you now.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też długo szukałam plastrów na wągry. W końcu zaczęłam je robić sama i nic nie dawały. :/ Może te bym wypróbowała chociaż ich nigdy nie widziałam.:D
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od jakiegoś czasu czaję się na coś na wągry, ale nie wiem czy wybrać maskę czy plastry :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nie uzywalam, woel korzystac z peelingow i po prostu dbac o cere, dzieki temu rzadko kiedy mam wagry

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com/2017/09/vintage-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama szukam na to sposobu xD

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę je sobie kupić , rewelacyjny post

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt
    https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/10/01/blog-zmiany/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna wielka ściema tak jak Black mask :(

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam nigdy tych plastrów, ale już od dłuższego czasu się przymierzam.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz miałam tylko tego typu plastry ale innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam takich plastrów ale może się skuszę kiedyś :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż chyba spróbuję!
    https://only-maleficent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomimo, że dużo tym słyszałam to jakoś nigdy nie miałam okazji testować, chyba powinnam się skusić :P

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. good post!
    if you pick up dresses,glamchase cheap royal blue prom dresses uk reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie najlepszą maseczką na wągry jest mikstura z mleka i żelatyny! Jak dla mnie najleszy sposób na wągry ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawiłaś mnie tymi plastrami, może one w końcu dadzą rade na moje wągry:)

    OdpowiedzUsuń
  24. W moim przypadku plastry tego typu nie zdały egzaminu. Dlatego zaczęłam szukać czegoś innego. Przetestowałam naprawdę mnóstwo kosmetyków i ostatecznie najlepiej sprawdziła się domowa maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Plastry na wągry to genialna sprawa. Jak dla mnie nie ma lepszego domowego sposobu na wągry niż platry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)