Translate

niedziela, 10 grudnia 2017

THANK YOU CALIFORNIA

Cześć! Jest tu ktoś jeszcze? Będę zaskoczona, jeśli okaże się, że tak. Miałam sporo spraw na głowie, co za skutkowało brakiem postów przez jakiś czas. W tym poście chciałam podziękować Kalifornii. Chcę, aby był to dla mnie post, do którego będę mogła wracać kiedy chcę, aby przypomnieć sobie mój czas tam. Obecnie mieszkam w stanie New Jersey, przeprowadziłam się. Są tego i plusy i minusy, ale czuję się dobrze i jestem szczęśliwa, a to jest chyba najważniejsze, prawda? 
Mój czas w Kalifornii był zarazem najgorszym i stresującym, ale też bardzo ciekawym, śmiesznym i zapadającym w pamięć. Dla was ten post może być po prostu mini zwiedzeniem okolic San Francisco, gdzie miałam okazję mieszkać przez dwa miesiące. Mam nadzieję, że wszystkie zdjęcia się wam spodobają. Dodałam też filmik, który jest sklejką snapów i wygłupów. Chciałam wam dodać też filmik z imprezy studenckiej ale nie wiem dlaczego pliki i rozmiary nie chciały się zgrać. Szkoda. Dużo tego nie było, ale przynajmniej byście zobaczyli kawałek domu studenckiego zapełnionego bawiącymi się studentami z realnego życia, a nie z filmu. Tak czy inaczej - enjoy!






NIE, TO JESZCZE NIE KONIEC





CZY KTOŚ Z WAS BYŁ KIEDYŚ W CALIFORNII?


13 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam, byłam trochę wyżej, w stanie Washington, dokładnie w Seattle :) Imponująca ilość zdjęć. Co tam robisz w tych Stanach, mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jak tam pięknie chciałabym tam kiedyś pojechać <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i mi się kiedyś uda zwiedzić USA :)
    Zostaję z Tobą na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tam nie byłam, wiem, że to kolejne miejsce gdzie kiedyś będę musiała się wybrać :)
    Śliczne zdjęcia, rewelacyjne wspomnienia! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie masz, jak dobrze pójdzie to też niebawem tam polecę. Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Stanach, ale odwiedzenie tego miejsca jest moim małym marzeniem <3 Bardzo ładne zdjęcia, aż tęsknię za wakacjami...
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, cudowny wyjazd, zazdroszczę bardzo! Piękne zdjęcia :)

    https://victorie-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To moje marzenie, jednak nie miałam okazji. Cieszę się, że Ci się udało!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie bardzo chciałabym pojechać do USA, a najbardziej zależy mi na zwiedzeniu Kalifornii i Florydy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze zazdroszczę takie wyjazdu! wow! :O

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdjęcia Ci wyszły :) Ja może w ciągu 2 lat polecę zwiedzać do Stanów, ale sama pewnie wiesz, że to nie jest tanie, więc potrzeba czasu i planu oszczędzania na to ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)