Translate

niedziela, 28 stycznia 2018

Inspirations #4

Cześć 
Za dwa tygodnie Walentynki i założę się, że w Polskich sklepach tak jak i w tych Amerykańskich, wszędzie już są czerwono różowe serduszkowe rzeczy. Zgadłam?
Chcę wam trochę opowiedzieć o tym, jak wyglądają Walentynki w USA, ale to dopiero kiedy będziemy nieco bliżej Walentynek.
Tym razem zrobiłam dla was nieco inspiracji abyście mogli nabrać trochę miłosnego nastroju haha. Inspiracje zrobiłam dla każdego, napiszcie w komentarzach z którymi się identyfikujecie najbardziej. Ja przyznaję, że moją miłością jest jedzenie.
Mam nadzieję, że spędzicie Walentynki z osobą (lub rzeczą, w moim przypadku będzie to jedzenie) z którą czujecie się prze szczęśliwi i kochani. Bawcie się dobrze!
Macie już jakieś plany na Walentynki?


23 komentarze:

  1. Wow ile cudownych walentynkowych inspiracji <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne inspiracje! Ja jestem w trakcie planowania walentynek! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze w sklepach nic walentynkowego nie widziałam. Też na to nie zwracam uwagi, więc może nie zauważyłam.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również spędzam walentynki z jedzeniem wiec nie jesteś sama haha
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! Na walentynki nie mam planów :p
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje, naprawdę piękne fotografie :) nie mogę przestać na
    nie patrzeć :) nie mogę doczekać się walentynek, te serduszka, czekoladki
    cała ta atmosfera miłości bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zakochana we flower box, ale przerażająca jest cena. Na szczęście w internecie wszystko da się zrobić :D Jedno kliknięcie i znalazłam DIY na takie cudeńko. Po sesji będę tworzyć <3

    A walentynek jako takich nie obchodzę, dostaję kwiatka od Ukochanego, jemu daję ulubione słodycze. Wychodzę z założenia, że miłość trzeba pielęgnować codziennie, nie tylko od święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje <3 Już nie mogę doczekać się tego posta o tym jak wyglądają Walentynki w USA.
    Ja sama nie wiem co będziemy robić w Walentynki, liczę że narzeczony zrobi mi niespodziankę :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać inspiracje! Sama szczególnie nie przepadam za tym świętem, ale chętnie dowiem się jak wygląda to w Ameryce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie na ten moment nie mam żadnych planów. Raczej spędzę je w domu oglądając jakiś serial czy coś. :D www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje kochana!
    mój blog zapraszam: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje ! Uwielbiam takiego typu zdjęcia przegladac ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gdy nie miałam chłopaka to spędzałam każde walentynki z przyjaciółkami, które również były singielkami, no i jedzenie też miało główną rolę tego dnia haha :D. Super inspiracje!
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :) Bardzo chętnie poczytam o walentynkach w USA :D
    Obserwuję :)
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te inspiracje. Mimo, że jedtem singielką aż miło na nie popatrzeć.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że mam chłopaka to raczej nie obchodzimy walentynek :)
    Fajne inspiracje!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje, ale dla Walentynki to dzień jak każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne inspiracje ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje! :)

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście że spędzę je z osobą którą kocham! ( można psa do tego zaliczyć?) haha
    zapraszam i dziękuje za odwiedziny kochana! <3
    Jesi_Jesa
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspiracje są naprawdę wspaniałe! Ja spędze je z... moimi przyjaciółkami i z pizza :) Tak jak co roku haha My spędzamy dzień singielek :)

    Zapraszam do mnie! Jeśli ci się spodoba to zostań ze mną na dłużej!
    http://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)