Translate

sobota, 17 lutego 2018

Jak mieć czystą cerę, zdrowe włosy i paznokcie a także zadbać o sylwetkę, w jednym?

Cześć!
*To będzie BARDZO długi post, więc jeśli przyszłaś/eś tu ze względu na tytuł posta, polecam przeczytać całość bądź jeśli nie masz czasu, zapisz sobie gdzieś link do tego posta i przeczytaj później. Nie pożałujesz*
Jakiś czas temu zaczęłam nową pracę, która pomogła mi z wprowadzeniem nowych zwyczajów do mojego życia, które chciałam wprowadzić już od dawna. Dzisiaj chciałam się z wami podzielić co to za firma i co oferuje, bo oferuje sporo i kurczę.. to wszystko daje efekt!
Z góry napiszę, że to nie post sponsorowany. To moja druga praca, którą się chcę z Wami podzielić. Jeśli jesteście zainteresowani tytułem tego posta, to zostańcie na dłużej. Nie pożałujecie, obiecuję!
Po pierwsze, zadaj sobie pytanie - o co chcesz zadbać?
Masz problem z włosami? 
Twoja cera pozostawia wiele do życzenia? 
Może twoje zdrowie bądź zdrowie twoich bliskich nie jest najlepsze? 
Chciałabyś/chciałbyś poprawić stan swoich paznokci?
Chcesz zrzucić dodatkowe kilogramy bądź utrzymać wagę?
A może jesteś przyszłą mamą i chcesz zadbać o zdrowie maluszka i swoje podczas ciąży?
Równie dobrze możesz już być mamą i mieć maluszka o którego chcesz zadbać.
Nie ważne czy jesteś w ciąży bądź cierpisz na wszelakie choroby. Nie ważne czy jesteś młodszą czy starszą osobą. Owe produkty możesz spożywać zawsze, od 0 roku życia do... 1000 jeśli dożyjesz.
Dlaczego? Dlatego, że produkty, które wam zaraz zaprezentuję są tworzone z naturalnych składników, bez żadnej chemii! Wiem, wiem, wiele osób to mówi. Ja za to, nie zostawię was bez dowodów!
1. Kapsułki
Zacznijmy od chyba najbardziej obszernego produktu. Jak takie kapsułki się tworzą? Nasza firma posiada wiele eko farm w różnych krajach. Sama firma działa w 25 krajach, więc nawet jeśli mieszkacie poza granicami Polski (jak ja btw) to i tak coś dla was. Na naszych eko farmach są uprawiane warzywa i owoce, które są zbierane wtedy, kiedy są dojrzałe i mają najwięcej witamin. Nie są nigdzie przewożone, kapsułki są tworzone na miejscu. Z danych owoców i warzyw tworzymy sok, po czym odsysamy wodę i tworzy się pełnowartościowy proszek wypełniony bombą witaminową. Każdy z nas powinien spożywać dziennie taką dawkę warzyw i owoców, która jest po prostu dość ciężka do spożycia w naszym zabieganym trybie życia. Trzeba by było jeść owoce i warzywa cały czas haha. Dlatego my stawiamy na kapsułki, które bierze się 2 razy dziennie. Dostarczą waszemu organizmowi odpowiednią ilość witamin. To właśnie dlatego działa to tak dobrze. Uwierzcie, naturalne witaminy i składniki zawarte w warzywach i owocach są bardzo nie doceniane, ale o dowodach opowiem na końcu posta.
Kapsułki są w 4 rodzajach:
a.) Kapsułki Omega
Jaki widzicie na obrazku powyżej, są to kapsułki, których głównym działaniem jest naprawienie problemów skórnych, wzmocnienie zdrowia wewnętrznego.
b.) Kapsułki warzywne, owocowe, jagodowe. 
Powyżej możecie poczytać ich główne właściwości. Pokrótce napiszę, że Jagodowe są super na cerę, włosy i paznokcie, a owocowe i warzywne są super dla kobiet w ciąży jak i dla ogólnego samopoczucia i zdrowia. Przeczytajcie sobie na górze, dużo do czytania nie ma, a kapsułki mają wiele efektów.

2. Shake
Jest to super dodatek do codziennych smoothie. Próbowaliście kiedyś zastąpić posiłek takim smoothie? Ja na śniadanie wrzucam do blendera mieszankę ulubionych owoców i warzyw i powiem wam... mimo że jest to do picia, to zapycha! O właściwościach możecie poczytać na zdjęciu, słowami lepszymi niż tymi, które ja bym skleciła. Dostępne są dwa smaki - czekoladowy i waniliowy. 
3. Batony
Są to produkty wspomagające dietę. Zdrowe batony dają wam wiele energii i zaspokajają głód na coś słodkiego między posiłkami. Są dwa dostępne smaki - owocowy i czekoladowy. 
4. Zupa
Są to zupy warzywne zastępujące pełnowartościowy posiłek. Mniam!
5. Program dla dzieci/ żelki
Chcesz zadbać o zdrowie swojego dziecka? To również coś dla ciebie. Nie ważne czy jest to bobas czy nastolatek, dla twojego dziecka nigdy nie będzie za dużo witamin! Skontaktuj się ze mną po więcej informacji. 

+  +  +  +  +  +  +
Niezależnie od tego jaki produkt zamówicie, dostaniecie do niego plany żywieniowe i przepisy. Jeśli natomiast chcecie zrzucić kilka kilogramów, mam dla was więcej niespodzianek za darmo. To nie tak, że wysyłam wam produkt i się żegnamy. Wspomagam was wtedy cały czas!

Jaki jest cel tego wszystkiego? Wraz z firmą, chcemy zwiększyć świadomość ludzi na to, co jedzą. Chcemy abyście zobaczyli jak ważna jest zdrowa i przede wszystkim naturalna dieta. Dieta nie oznacza tylko "odchudzania" jak wiele ludzi myśli. Dieta, to określony sposób odżywiania się. 
Gdyby to nie działało, ludzie by z tego nie korzystali, jednak my mamy masę zadowolonych klientów!
Mówiłam wam też o dowodach. Oczywiście nasze produkty przeszły liczne badania kliniczne. Mamy też etykiety ze składem produktów, abyście sami mogli sprawdzić z czego wszystko jest zrobione. Ponadto, na Facebooku jest grupa dla klientów stosujących nasze produkty. Tam, na prawdę możecie zobaczyć jak wiele ludzi w różnym wieku i z różnymi dolegliwościami / problemami korzystają z naszych produktów. Jesteś do tego sceptycznie nastawiona/y? Nie jesteś sama/sam! To po to istnieje ta grupa, abyście mogli zobaczyć faktycznie opinie i efekty naszych klientów.

Aby dowiedzieć się więcej i zadać pytania jakie tylko chcecie skontaktujcie się ze mną poprzez którąś z tych opcji:
E-mail: zuzu.zuzannaxx@gmail.com
Instagram: zuzuxxblog
Snapchat: zuzuxxblog

Po skontaktowaniu się ze mną, ja również będę w stanie wytłumaczyć wam więcej w zależności od tego, jaki są wasze problemy. Będę mogła również wysłać wam więcej źródeł informacji.
NIE BĘDĘ odpowiadać na pytania dotyczące programu w komentarzach.

Miłego weekendu!

34 komentarze:

  1. Great post dear! Thanks for sharing! <3
    kisses

    Latest post

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja bardzo lubię takie batony, po takim czymś jestem zdecydowania bardziej energiczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sposoby ;) Takie zdrowe batony są ekstra, moje ulubione słodycze ostatnio! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam shake, zawsze w wolnej chwili bawię się blenderem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze nie słyszałam o takich kapsułkach :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby na wszystko chciało się brać tabletki, po czasie trzeba by pomyśleć o nowej wątrobie, haha
    A wracając do Twojego wpisu, shake'i oraz zupki to świetna alternatywa uzupełniania witamin i minerałów jako suplementy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie doczytałaś. To nie tabletki tylko kapsułki. Kapsułka sama w sobie jest wykonana z tapioki. W kapsułce znajduje się owocowo warzywny proszek, nie ma żadnych substancji chemicznych. Wątrobę ci te kapsułki mogą jedynie naprawić.

      Usuń
  7. Fajnie napisane, warto się zdrowiej odżywiać, a te batoniki zapewne są pyszne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych kapsułkach...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post my dear.

    x Marlia
    www.marliafransiska.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice article ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  11. great, like this post :)
    Have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham shake, mogłabym cały czas je pić.
    Jeśli chodzi o batony wolę sama w domu robić. Wiem co do nich daję.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kapsułek i tak bym nie jadła regularnie :P
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Shake są dla mnie ale o kapsułkach bym zapomniała na pewno ;(
    Obserwuje i zapraszam do Siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. stanowczo suplementy i batony nie dla mnie. Czasem człowiek chce tak zdrowo żyć że się okazuje, że sobie robi krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście, produkty te są kompletnie bezpieczne dla każdego, nawet dla kobiet w ciąży czy małych dzieci. Mają one badania kliniczne oraz są w pełni naturalne. Zawsze mogę ci wysłać link do badań klinicznych czy składu, jeśli chcesz :)

      Usuń
  16. Jedyny shake jaki moge wypic to zrobiony przez sama siebie badz truskawkowy z Mc Donalds haha ❤️
    Natomiast kapsulki moge brac szczegolnie jesli wiedzialabym ze maja na mnie dobry wplyw!
    Twoja praca wydaje sie byc bardzo fajna!

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, ciekawe! Nie slyszałam wcześniej o tych kapsułkach:) Ale pierwsze co bym spróbowała to chyba są batony :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super się zapowiada! :D nie słyszałam o tym wcześniej, jednak mnie zaintrygowałaś :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie w wolnej chwili :D
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kapsułki wydają się być świetną sprawą! :)

    Pozdrawiam!

    www.barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam shake owocowe ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie shake to najlepsza opcja,lepsza niz tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tabletki tylko kapsułki nie zawierające żadnych substancji chemicznych. Są super dla twojego ciała i ducha!

      Usuń
  22. Ja właśnie jestem jedną z tych osób, które są dość negatywnie nastawione do takich rzeczy :/ Na szczęście na razie nie potrzebuję takich rzeczy, może w przyszłości się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy i przydatny post :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie jestem za tego typu metodą dbania o swoją sylwetkę, kondycję włosów czy paznokci. Zdecydowanie wolę zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, trochę sprzeczny jest twój komentarz. To właśnie jest zdrowe odżywianie :D Przeczytaj porządnie post, potem komentuj. Każdy z tych produktów jest stworzony z naturalnych składników.

      Usuń
  25. Przyznał, że bardzo mnie zainteresował ten post. Moim zdaniem shake i baton energetyczny to najlepsze opcje.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi potrzebna jest suplementacja :(
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post <3 zapraszam do siebie https://glossybeautyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o suplementy. Tylko pod jednym warunkiem, wybieram takie jak tutaj https://forever-kosmetyki.pl/12-suplementy-forever . A to dlatego, że bazują na naturalnych składnikach. Po tego typu to chętnie sięgam. Według mnie dla organizmu przynoszą wiele korzyści.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)