Translate

czwartek, 28 grudnia 2017

Winter update

Cześć!
Co tam u was? Jakie macie plany na Sylwestra? Jak wam minęły Święta?
U mnie wszystko dobrze. Święta spędziłam w New Jersey i w Nowym Jorku z moją obecną host rodziną odwiedzając ich rodziny. Było bardzo przyjemnie. Nie dostałam jakiś spektakularnych prezentów, po prostu pieniądze, ale jak dla mnie to dobry prezent, szczególnie że zbliża się Sylwester, a co za tym idzie, tydzień moich wakacji. 
Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ nie muszę pracować przez cały obecny tydzień a w sobotę wylatuję na moje wakacje więc mam dwa tygodnie wolnego, yay!
Gdzie lecę na Sylwestra? Nowy Orlean! Już się nie mogę doczekać!!
W Nowym Orleanie zostaję do 4 stycznia i później lecę do Georgii gdzie były nagrywane Pamiętniki Wampirów. Wraz z koleżanką zwiedzimy "Mystic Falls" (czyli Covington, GA) ale i kilka ciekawych punktów Atlanty, jak wielkie akwarium, World of Coca Cola i popularny tutaj park rozrywki Six Flags. Mimo, że Atlanta brzmi super to i tak najbardziej jestem podekscytowana Nowym Orleanem. To miasto ma tak niezwykłą aurę, jest bardzo historyczne i wielokulturowe, co czyni je bardzo ciekawym. Dodatkowo cała ta aura okultyzmu w Nowym Orleanie jest super ciekawa. W NO będziemy zwiedzać wiele muzeów, katedr, cmentarzy. 
Kojarzycie Nowy Orlean i Atlantę czy są to dla was kompletnie obce miasta?
Jak czujecie się z myślą o Nowym Roku? Czy rok 2017 był dla was udany? Dla mnie był to rok wielu zmian. Musiałam przyzwyczaić się do wielu różnych sytuacji w krótkim czasie. Był to również rok w którym zaczęłam rozwijać wiele innych pasji niż blogowanie. Myślę, że blog na tym nieco ucierpiał, ale to nic. Nadal tu jestem, a im więcej się ma zainteresowań tym chyba lepiej, prawda? 
Ja osobiście nie umiem się doczekać 2018 roku. Będzie on dla mnie bardzo ciekawy i dość podróżniczy! Zaczynając od samego początku, jak już wspomniałam wcześniej, później w marcu wybieram się do Meksyku, w połowie maja skończę mój program w Ameryce, jednak zostanę jeszcze na mniej więcej dwa tygodnie aby powrócić do kilku miast i zobaczyć kilka nowych, po czy uwaga uwaga - wracam do Polski! Po powrocie do kraju, wraz z mamą planujemy zobaczyć kilka Polskich miejsc. A potem późnym latem odpoczynek od podróży aż do końca roku... chyba że coś jeszcze zaplanuję, ale wątpię. Będę musiała powrócić do "realnego" życia w Polsce. Znaleźć pracę i zbierać pieniądze na następny wyjazd... a raczej przeprowadzkę. Na razie nie będę zdradzać co, gdzie i jak ale jestem na 100% zdecydowana więc to tylko kwestia czasu i wielu przygotowań.
Jakie są wasze plany na nadchodzący rok?

33 komentarze:

  1. To fajnie spędziłaś święta. Przecudne zdjęcia ;)

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. JA także nie mogę się doczekać roku 2018, mam nadzieję, że będzie dużo lepszy niż poprzedni :D
    świetne zdjęcia <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spędziłaś święta i super plany na sylwestra :) Ładne zdjęcia ;) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że możesz spełniać swoje marzenia! Moim celem jest wyjście z zagrożeń i zdanie prawa jazdy.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę świąt w Nowym York'u!
    Zdjęcia są przepiękne ;)
    bydlinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę spędzenia w takim miejscu świąt , super :)
    Ja sylwester spędzam u przyjaciółki , zwykła domówka.
    Śliczne zdjęcia , pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :). Zazdroszczę tylu podróży. Kojarzę Atlantę i Nowy Orlean, są bardzo ciekawymi miastami i różnorodnymi, sama z chęcią bym je odwiedziła. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. zabierz mnie do Nowego Oreleanu i Mystic Falls...<3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę kochana miłego wyjazdu! <3
    Plany na nadchodzący rok? Wielki spontan, bez zbędnego planowania :D
    Piękne, magiczne zdjęcia.
    Zazdroszczę śniegu, liczę, że w Polsce w końcu zawita zima :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja bym chciała taki śnieg u siebie, niektóre ujęcia magiczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja Ci zazdraszczam :P Też chce wyjechać :P Ale nie mogę, bo szykuje domówkę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia - tęsknie za takimi zimami.
    Ja za wiele nie planuję, muszę spiąć się do zimowej sesji i więcej pracować w labie :) Do szczęścia będzie mi tylko brakować więcej aktywności fizycznej, o którą mam zamiar zadbać :D
    Zazdroszczę wyjazdowego roku - sama muszę coś zaplanować

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie zapowiada się ten Twój sylwester! I świetne jest to pierwsze zdjęcie! Przypomina mi jedna ze scen z opowieści z Narnii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę pozmieniałam w swoim życiu w 2017...
    Życzę udanych podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śnieg, serio ? :O
    u mnie bardziej wiosennie, niż zimowo, dlatego się dziwię :) hehe

    Przepiękna sesja <3
    A tego sylwestra zazdroszczę ajćććć baw się dobrze kochana :)
    Założyłam w koncu instagrama, więc zaraz dołączam i czekam na jakąś relację :)


    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra kochana :):*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio to ja śnieg tylko na fotografiach widuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega zazdroszczę takich możliwości w kwestii podróży! Udanego zwiedzania :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, ale pytanie, nie za zimno? :P
    Pozdrawiam i obserwuję! :)


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie swietne zdjęcia! :) U nas w Polsce nawet sniegu nie ma.. Ah, marzy mi się podróż po USA!
    Będę wpadała tu częsciej, obserwuję :) Szczęsliwego Nowego Roku 2018!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. megaaaaaaaa zdjęcia
    zapraszam do mnie wielki powrót :))))))))))))))))))
    https://patsonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chciałabym lecieć do Stanów.
    Zazdroszczę, że tyle podróżujesz ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci tego pobytu w Ameryce. Sama z chęcią bym tam poleciała, a nawet zamieszkała.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow realy its awesome darling beautifull photos keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę bardzo świąt w Nowym Yorku!! <3 super!
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jaki świetny blog! Zostaję tu i czekam na nowe posty!:)
    Zapaszam też do mnie: https://herbatoholiiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudownie, że mieszkasz w USA i możesz zwiedzać Stany <3 Wszystkiego najpiękniejszego w nowym roku!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby ten rok był jeszcze lepszy!
    Cudownie, że rozwijasz inne pasje :)

    >> mój blog zapraszam <<

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ci zazdroszczę tej wycieczki do Nowego Orleanu! Sam jest na mojej liście miejsc do zwiedzenia;) Pozdrawiam
    https://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko pozazdrościć tych wyjazdów :)
    Sylwester miałam jak najbardziej udany, spędziłam go z mężem na balu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ALe ci zazdroszcze taki śnieg u nas nawet plateczka nie bylo ;)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękne zdjęcia :o wyglądają jak bajkowe <3 pozdrawiam I zostaję na dłużej :)

    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jej ale mnie tu dawno nie było! Piękne klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)