Translate

wtorek, 23 stycznia 2018

Jak na prawdę wygląda Mystic Falls? W świecie Pamiętników Wampirów

[UWAGA w tym poście będzie masa zdjęć]
Cześć! Jak tam wasz tydzień?
U mnie to dość szybko lecia. I tak w sumie teraz czas płynie mi bardzo szybko. Nie umiem uwierzyć, że za chwilę będzie luty. Jeszcze tylko 3 miesiące i wracam do Polski...
W weekend jakby na przypomnienie dostałam list od mojej agencji z formularzem odnośnie lotu powrotnego. Przecież jest jeszcze tak wcześnie... Sama nie wiem jak się czuję wobec mojego powrotu. Nie jestem do końca gotowa.
Jednak dziś nie o tym, a o drugiej części moich styczniowych wakacji. Gdzie poleciałam po zwiedzeniu Nowego Orleanu? Do Atlanty!... I okolic. Do Covington - pewnego miasteczka w Georgii, leżącego zaledwie 30 minut od Atlanty. Co w nim takiego specjalnego? A to, że jest to serialowe Mystic Falls! Z góry mówię, że ten post będzie się wam bardziej podobał jeśli kiedykolwiek oglądaliście Pamiętniki Wampirów. Jeśli nie, to po prostu rozkoszujcie się zdjęciami z jakiegoś tam miasteczka gdzie nagrywali jakiś tam serial oraz z innych atrakcji jak akwarium i Świat Coca Coli.
Zaraz po przylocie do Atlanty wzięłyśmy z koleżanką ubera i dojechałyśmy do naszego hotelu. Byłyśmy dość zmęczone i zziębnięte więc leniwiłyśmy się przez resztę dnia. Następnego poranka zaczęłyśmy zwiedzać serialowe Mystic Falls. Zajęło nam to cały dzień, nie spodziewałyśmy się upływu czasu w tak szybkim tempie, jednak było warto. Zobaczyłyśmy main square z popularnym ratuszem, Mystic Grill oraz mini park który jest w centrum tego wszystkiego. Chodząc dookoła main square widziałyśmy płyty chodnikowe z aktorami z serialu oraz natrafiłyśmy na ciekawe muzeum Pamietników Wampirów gdzie za jedynie $5 mogłyśmy oglądać oryginalne ubrania oraz rekwizyty, które były użyte w serialu! Oczywiście nie wszystko było wzięte z planu, ale i tak było tego sporo. Niesamowite uczucie móc sobie po dotykać kurtkę serialowego Damona #psyhofanka haha. Mogłyśmy robić dużo interaktywnych rzeczy jak przymierzanie stroi czy wcielanie się w pewne sceny z serialu. Spędziłyśmy tam masę czasu. Później przyszedł czas na wampirze zakupy w sklepie Wampire Stalkers. Wszystko było tam super drogie, więc niestety dużo nie kupiłam. Były też pierścienie z serialu, wiecie te chroniące przed słońcem, jak i również naszyjnik Eleny z werbeną. Nie kupiłam... za drogie było. Z resztą mogę sobie to kupić kiedy chcę przez internet.
Po zakupie pamiątek wyruszyłyśmy zobaczyć dom Eleny, Caroline oraz rezydencję Lockwoodów. Nie miałyśmy pojęcia jak wygląda dom Bonnie, ponieważ prawie w ogóle nie był pokazany w serialu. Spytacie pewnie też czemu nie pojechałyśmy zobaczyć pięknego domu braci Salvatore? Usiądźcie i weźcie głęboki wdech... dom ten został zburzony na potrzeby wybudowania garażu przez Mercedesa. No ale lokacja została zakupiona za około 72 miliony dolarów... pewnie, że właściciele woleli pieniądze. Wielka szkoda. W każdym razie, zabawne było to, że dom Eleny i Caroline są zaraz obok siebie a rezydencja Lockwoodów jest jakieś dwa czy trzy domy za domem Caroline. W serialu wydaje się, jakby ta przestrzeń między domami była od siebie o wiele większa. W każdym z tych domów mieszkają rodziny więc nie można wejść do środka, jedynie ukradkiem robić sobie zdjęcia przed domem.
Naszymi ostatnimi przystankami przed kolacją były cmentarz i znak miasta Mystic Falls. Trochę żałuję, ze poszłyśmy na cmentarz bo nic ciekawego tam nie ma. Cmentarz jak cmentarz, wiedziałyśmy, że nic z serialu tam nie zastaniemy ponieważ w filmach i serialach używają rekwizytów, sztucznych nagrobków, które po nagraniu odcinka są oczywiście sprzątane z cmentarza. Jednak no.. możemy sobie powiedzieć, że byłyśmy tam gdzie Elena pisała swój pamiętnik w pierwszym odcinku, gdzie pochowana została cała jej rodzina oraz gdzie jej biologiczna matka zdjęła swój pierścień i spłonęła. Dalej jak już wspomniałam wybrałyśmy się na kolację. Do? Do Mystic Grill rzecz jasna! Przeżyłyśmy nie lada szok kiedy zorientowałyśmy się, że w serialu prawdziwy Mystic Grill jest nagrywany tylko z zewnątrz. Wnętrze restauracji jest stylowo takie samo jak serialowa restauracja, jednak układ pomieszczeń i mebli jest zupełnie inny. To co widzicie w serialu jako Mystic Grill to po prostu zbudowany set. Tak czy inaczej, jedzonko tam mają przepyszne! W tym momencie musiałyśmy się już pożegnać z serialowym Mystic Falls.
Następnego dnia wybrałyśmy się z powrotem do dużego miasta - Atlanty. Był to mój pierwszy raz w życiu w akwarium, a lepszego sobie znaleźć na pierwszy raz chyba nie mogłam, ponieważ akwarium w Atlancie jest znane jako top akwarium w USA. Oczywiście nie bez powodu! Spójrzcie na zdjęcia. Było tam przepięknie. Największe akwaria jakie widziałam w życiu, a sama świadomość tego, że te wielkie stworzenia znajdowały się zaraz przede mną, dawało mi tylko poczucie jakbym była w Oceanie. Super!
Zaraz po akwarium poszłyśmy do Świata Coca Coli. Szczerze powiedziawszy to było to jak dla mnie nudne, ponieważ jest to muzeum nastawione bardziej na historyczny aspekt Coca Coli. Było kilka ciekawych pomieszczeń jak ten z językami z całego świata (akurat jak na złość nie mam zdjecia tego pomieszczenia) czy z lodówkami z różnych er. Najfajniejszym pomieszczeniem było pomieszczenie gdzie można testować smak napojów z całego świata!
I to tyle, później poleciałyśmy z powrotem do domu. Zachęcam do obejrzenia my story z snapchata poniżej, pokazuję tam wszystko i pokazuję też jakie pamiątki kupiłam. Enjoy.



51 komentarzy:

  1. Jejku jak Ci zazdroszczę! Uwielbiam ten serial i szkoda, że już się skończył ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten serial!!! DAMON <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie miałyście ;-) też bym chciała zwiedzić Mystic Falls :-D Uwielbiam ten serial i bardzo żałuję , że już się skończył 😕

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super sprawa! Sama bym się chciała tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serialu nie oglądałam, ale to musiało być niebywałe przeżycie. Tylko pozazdrościć, że masz okazję być po drugiej stronie globu. ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak to jest widzieć swój dom w telewizji w jakimś filmie/serialu? Piękne zdjęcia, mi się taka ilość podoba.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaa Iaaannnnn :* kurde kocham go :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona stałych czytelników, byłoby miło gdybyś wpadła i do mnie i się odwdzieczyla :*
    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę kocham Pamiętniki <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką serialu, ale domyślam się jaką radość musi sprawiać to miejsce fanom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa takie wakacje! Ogromnie Ci zazdroszczę pobytu za oceanem​, ale i niezmiernie się cieszę, że ci się tam spodobało. Super miejsce! Akwarium najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam tego serialu, ale mimo tego z chęcią pozwiedzałabym sobie to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham pamiętniki!

    Zapraszam Cię na mojego bloga, powróciłam po długiej przerwie

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś uwielbiałam ten serial 😍
    Ogromnie Ci zazdroszczę 😊 ;*

    http://booksdeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde, zazdroszczę wycieczki, naprawdę super. Bardzo brakuje mi serialu :).

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:

    www.wolne-obroty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wpis. Chętnie odwiedziłam to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś strasznie lubiłam oglądać pamiętniki, ale wielu rzeczy już bym nie pamiętała, zwłaszcza wyglądu miasteczka. Trochę komercyjnie, ale fajnie, że zrobili coś takiego :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszę ci :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie zazdro bo tez ogladalam Pamietniki Wampirów:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Totalnie i na maksa zazdroszczę! <3 Super było się tam znaleźć choć poprzez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Można tylko pozazdrościć ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Ci niezmiernie ! TVD to mój ulubiony serial i te miejsca są na mojej liście must see ! :) Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajne przeżycie! mega zazdroszczę!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, ale zazdroszczę! Pamiętniki były moim pierwszym serialem. MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę! Chciałabym się tam wybrać ale nie wiem czy się kiedykolwiek uda :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Nie wiedziałam, że istnieje takie miasteczko. Świetna sprawa, sama chętnie bym je odiwedziła. Swego czasu lubiłam oglądać pamiętniki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale zazdroszczę, może mi też kiedyś się uda zwiedzić:) Koniecznie muszę obejrzeć filmik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej dziewczyny pozdrawiam Ale macie super wspomnienia powiedziałyście troszkę po dotykał liście odwiedziły się fajne miejsca Mam nadzieję że nie oczekiwaliście na przemianę����Pozdrawiam��‍♂️

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję Zuza. Obejrzałem Pamiętniki 6 lat temu CAŁOSC z sześcioma butelkami burbona i kartonem Cameli. Dzisiaj robię replay CAŁOSCI z jedną butelką i z jedną paczką. Wpisałem w wujka Googla Mistic Falls
    i wyskoczyłaś mi Ty. Dzięki za Fotki i ciekawą opowieść o tym miejscu. Pa

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  30. 7EEC3Marvin09E3815 kwietnia 2024 13:33

    415D8
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    matadorbet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)