Translate

piątek, 19 października 2018

Makeup z Bonnie Choice

Cześć kochani ♥
Sklep internetowy Born Pretty Store poprosił mnie o recenzję kosmetyków z serii Bonnie Choice, a najlepszy sposób na recenzję to chyba wykonanie pełnego makijażu?
W dzisiejszym poście przedstawię Wam krok po kroku jak wykonuję makijaż.
Z góry uprzedzam, że nie jestem dobra w wykonywaniu makijażu, szczególnie makijażu oczu co chyba możecie już zauważyć.

1. KOREKTOR
Korektor, który zamówiłam ma odcień #20 KLIK
Naturalnie makijaż zaczynam od pielęgnacji skóry i kremu BB, niektórzy stosują podkład, ja już się od nich odzwyczaiłam. Po kremie BB nakładam korektor aby rozświetlić cerę. Nakładam go pod oczy, na nos, czoło i brodę.
Muszę przyznać, że ten korektor im się udał, naprawdę fajnie rozświetla, jest okej.

2. PUDER
Odcień pudru, który zamówiłam to #2 KLIK
A teraz przyszła pora żeby wszystko utwardzić, haha. Zazwyczaj nie stosuję pudru, tym razem użyłam go na potrzeby posta. Aplikacja załączoną gąbeczką jest bardzo wygodna! Już za to puder ma duży plus. Generalnie nie zauważyłam żadnych wad, nie był też jakiś zachwycający, po prostu okej. Bardzo podoba mi się wygląd opakowania.

3. SZCZOTECZKA I APLIKATOR DO BRWI
Kolejny krok jak dla mnie to brwi. Jest to dla mnie najważniejszy krok w całym makijażu, gdyż natura niestety nie dała mi pięknych gęstych i ciemnych brwi, a więc muszę je kolorować i domalowywać. Jest to krok, który wykonuję codziennie zaraz jak wstanę z łóżka... nie żartuję. Brwi dodają twarzy ważnych rys i jest to generalnie część twarzy, która wiele wyraża a więc nie lubię pokazywać się gdziekolwiek bez ogarniętych brwi.
Jeśli chodzi o szczoteczkę to jest jak najbardziej na plus, podoba mi się to, że jest lekko ugięta. Aplikatora niestety nie polecam. Jest bardzo mięciutki i giętki, a ja do brwi potrzebuję nieco sztywniejszego pędzelka. na brwi nakładam żel, a więc musi to być aplikator, który pomoże mi nałożyć żel jak najprecyzyjniej się da. Ten niestety nie zdał testu.
Po ogarnięciu brwi nakładam cień oraz tusz do rzęs.

4. SZMINKA
Mój odcień szminki to #2 dangerous KLIK
Nie wiem jak wy, ale ja po prostu kocham ciemne szminki i uważam, że ciemne odcienie pasują mi najbardziej. Szminka jest generalnie moją ulubioną częścią makijażu, nakładanie jej nie jest skomplikowane, a często lubię się bawić w mieszanie odcieni. 
Jeśli chodzi o tą szminkę, nie jest ona zła ale mam o wiele lepsze. Jest matowa ale i taka jakby dziwnie lepka, poza tym zapach jest dość chemiczny.


Jeśli macie ochotę na zakupy na stronie Born Pretty Store, zapraszam was do użycia 10% kodu zniżkowego
JKL4H10

47 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, teraz tyle nowosci jest ze nie nadążam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki ;) Nie znałam wcześniej tej marki ;) Makijaż wykonałaś bardzo ładnie, podoba mi się:)

    Pozdrawiam, obserwuje :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt końcowy :) Nie znam tej marki :) skuszę się chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo tas pomadka, ma przepiękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pomadka, kolor idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już spotkałam się z tą marką lecz osobiście nie miałam żadnego z ich produktu ^^ kolor szminki ładny :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej marce wiele dobrych opinii. Twój kolor pomadki to mój faworyt. Uwielbiam ciemne kolory na ustach. Naprawdę świetny wpis. Pozdrawiam, pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej marce jeszcze :) Chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz słyszę o tej firmie :) bardzo fajny makijaż :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jej! Myślałem, że to taki długi pendrive i dyskietka ;> A tu takie rzeczy :) Aż muszę pokazać to mojej żonie :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że szminka się nie sprawdzia do końca, bo ma naprawdę fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na specyfikach do makijażu się nie znam ale stylistyka zdjęć jest cudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka ma cudowny kolor :o jesienny, przygaszony ;*
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki. Zgadzam się z poprzedniczkami — kolor pomadki przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kosmetyki, pomadka idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale bardzo podoba mi się kolor szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja o dziwo słyszałam już o tej firmie ale nie mam od nich kosmetyków i nigdy nie miałam. Makijaż wyszedł Ci pięknie ale bez makijażu również jesteś śliczna. :) Dzisiaj wybory więc może z tej okazji się pomaluję :D Tak, tak ja tak mam, że bardzo rzadko nakładam make up i szukam motywacjo tudzież okazji aby to uczynić. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/post-o-mojej-chorobie-o-tym-co-mi.html#more

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o kosmetyki, to pierwszy raz o nich słyszę. Ładnie Tobie w szmince:)
    Obserwuje, i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie! Bardzo fajne zdjęcia i produkty :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/10/halloween-2018-close-your-eyes.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie zaintrygował korektor. Nie lubię zbyt ciężkich i wysuszających, a ten wydaje się być w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały post, super że pokazałaś tak wszystko za pomocą zdjęć :) Osobiście nie spotkałam się z tą firmą, ale makijaż wykonany tymi kosmetykami wyszedł Ci wspaniale :* Pozwól, że zostanę u Ciebie na nieco dłużej, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post, ciekawie się go czytało i fajnie, że do Ciebie trafiłam! :)
    Zapraszam również do mnie :)

    https://veronicalucy.blogspot.com/2018/10/wasny-sklep-internetowy-my-own-online.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Puder wygląda ciekawie ty bardziej że ma słodką gąbeczkę :D Szminka troche jak dla mnie za ciemna na codzień :) <3 jesteś BARDZO FOTOGENICZNA :* ZAZDROSZCZĘ :(

    ) Blog <3
    Jeśli się spodoba zostań ze mną <3 :* :*



    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Zaciekawiły mnie te produkty <3 Przepiękny kolor pomadki *-*

    http://andzelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny kolor szminki, taki bardzo jesienny. :) Cały makijaż wyszedł fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta szminka ma genialny kolor! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę sobie zakupić taki aplikator do brwi :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O marce już kiedyś słyszałam jednak nie miałam nigdy okazji przetestować ich kosmetyków.
    Twój makijaż jest śliczny, taki naturalny. Co do szminki odcień idealny do jesiennego makijażu, bardzo mi się podoba.
    Obserwuję i będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne mają opakowania!
    Jeśli chodzi o codzienny rytuał związany z brwiami - też to przechodzę, mimo że mam całkiem wyraźne brwi, wolę je podkreślić jeszcze bardziej i wypełnić, bo zdecydowanie lepiej się czuję!
    Kolor pomadki - rewelacja! Muszę zamówić coś podobnego! :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  31. firma dla mnie nieznana, jednakze makijaz z wykorzystaniem ich kosmetykow wykonalas bezblednie :3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne brwi, ja nie umiem swoich podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kompletnie nie kojarzę marki, ale muszę przyznać, że szminka ma cudowny odcień!
    zazolscgesla.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny odcień szminki :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  35. O tej marce kosmetycznej nigdy wcześniej nie słyszałam, ale z chęcią bym użyła tej szminki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)