Translate

piątek, 4 grudnia 2015

Ulubieńcy listopada 2015

O jejku, jaka masakra, już grudzień! Strasznie szybko to leci, a za chwilę ten blog będzie miał pierwszy rok :D
Przyznam, że ostatnio w ogóle nie mam weny na posty. Zawsze było tak, że miałam pełno pomysłów w głowie, a teraz mam tylko dwa. Ciekawe czy to przez taki ogólny zamuł jesienno zimowy? Czytałam na wielu blogach, że większość osób teraz przez coś takiego przechodzi.
Okej, przejdźmy do ulubieńców.
Na początku zapraszam was na wersję filmikową, jeśli jeszcze jej nie widzieliście :)
Tu KLIK do wersji na youtube


1. Część słodyczy z Ameryki
Czyli Reese's i York

W paczce było wiele pysznych rzeczy i wiele z nich zjadłabym jeszcze raz, ale po czasie czuję, że najbardziej brakuje mi właśnie tych dwóch słodyczy. Pychotka :)

2. Blendery 
Już dawno chciałam je wsadzić do jakiś ulubieńców, ale zawsze sobie myślałam że już i tak mam za dużo rzeczy do przedstawienia. Każdy chyba zna ideę Blenderów, nie muszę nic tłumaczyć. Jednego, tego różowego z Golden Rose, używam na całą twarz, a ten zielony z BPS używam pod oczy i do ewentualnego konturowania.

3. Unfriended


Horror, czyli mój ulubiony gatunek filmowy :D
Jest sobie grupka znajomych, którzy jednej nocy imprezują. Jedna z nich się upija i ktoś ją potem nagrał, filmik został wrzucony do internetu a ona zaczęła być wyśmiewana. Krótko po tym się zabiła. Po roku cała reszta znajomych gada na skype no i Laura się do nich dołącza :D
Film był świetny, pokazany z ciekawej perspektywy bo nie było tu żadnej kamery, przez cały film widzimy taki jakby screen z laptopa głównej bohaterki.
10/10

4. The Blacklist


Przez mamę zaczęłam oglądać nowy serial. RATUNKU! :D
Jest to serial kryminalny z FBI i wieloma kryminalistami. Ogólnie chodzi o to, że najbardziej poszukiwany kryminalista pewnego dnia oddaje się w ręce FBI. Nikt nie wie po co i dlaczego, a on stawia jeden warunek - będzie rozmawiał tylko z Elizabeth Keen, czyli naszą tak jakby drugą główną bohaterką, nie wiadomo jaki jest między nimi związek, ja osobiście sądzę że okaże się, iż Red jest jej ojcem. "Razem" gonią przestępców, którzy nie są poszukiwani, bo co najlepsze, są tak dobzi że FBI nawet nie wie o ich istnieniu. Świetny serial! 10/10

5. Demi Lovato
W tym miesiącu nie wiedzieć czemu stałam się jej fanką :D
W szczególności podobają mi się jej dwie piosenki z nowego albumu "Confident"  - "Cool for the summer" i tytułowa "Confident".



6. Saara - California
Jeśli macie mnie na snapie, to wiecie że mam ostatnio obsesję na punkcie tej piosenki. Jest po prostu piękna! A sama Saara jest youtube'rką, może kojarzycie ją z filmików o językach? :)


I to na tyle!
Mam nadzieję, że nie nudzą wam się posty z ulubieńcami, bo wiem że są na prawie każdym blogu i mam poważny dylemat czy nie przestać ich robić... jak sądzicie?

Zapraszam was na mojego SNAPCHATA - zuzuxxblog
Zapraszam was również na KONKURS fotograficzny w którym do wygrania jest kilka fajnych nagród rzeczowych więc KLIK poczytajcie i jeśli będziecie chętni weźcie udział! Na wasze prace czekam do końca miesiąca :)

37 komentarzy:

  1. naprawdę świetny post! :) i ta piosenka... boska! :D chętnie zajrzę na post z konkursem ;)
    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajni ulubieńcy
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam swojego blendera! Naprawde bardzo dobrze rozprowadza podkład i co najważniejsze - nie czuje, ze mam tonę tapety na twarzy :)
    Czuje twój ból, bo tez nie mam pomysłu na post :(
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. również lubię "cool for the summer" :) i może skuszę się na oglądanie serialu, nie słyszałam o nim, ale opis mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ulubieńców, do blenderów jakoś nie potrafię się przekonać :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. filmik oglądałam, ale lubię też Tw blogowe wpisy :*
    mam blender tyle że z chińskiej stronki i mam mieszane uczucia - fajny sposób aplikacji, dobrze wklepuje kosmetyk, ale akurat mój blender jest z tak słąbej gąbeczki, że po 3-tygodniowym używaniu ma jakby rozdarcia... o.O
    horrory zdecydowanie nie dla mnie xD moje nerwy nie wytrzymują :) chyba że oglądam z kimś, to jeszcze jakoś przeżyję :P a jak przed snem...omg, mam taką wyobraźnię, że śnią mi się okropniejsze zakończenia :P
    nie słyszałam o tym serialu :P
    a co do piosenek Demi to uwielbiam <3 ma genialny głos, a poza tym to mój swego rodzaju autorytet - przeżyła na prawdę wiele, zaakceptowała siebie i ponownie odważyła się robić to co kocha :3
    takich ludzi to ja lubie :D
    ZDECYDOWANIE NIE PRZESTAWAJ tworzyć ulubieńców. To taki jakby Tw znak rozpoznawczy, bo są tu od daaawna :D. A poza tym robisz je na prawdę fajnie, więc jeśli masz na nie wene to czemu by nie? :)
    Nie martw się tym chwilowym osłabieniem, czy "depresją". Przechodziłam przez to i tej jesieni.. i chyba wciąż przechodzę ale ja mam tak że kilka dni masakrycznego humoru a później znów pozytywnie i za kilka dni znowu i w kółko. U mnie to też powód szkoły i tak wielu obowiązków, presji. Najlepiej jest się porządnie wyspać, takie 12 h raz w tygodniu ratuje mnie przed byciem wrednym zombie :D
    kurde, wzięłabym udział, bo nagrody fajne, ale ja nie mam ciekawych zimowych zdjęć ;(.
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zasmakowały mi te cukierki. Miałam okazje je spróbować, gdy przyjaciółka wróciła z Londynu i właśnie dała mi paczuszkę słodyczy. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię horrory :) Bardzo lubię czytać twoje posty, są super :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny, te słodycze to marzenie! Dlaczego u nas nie ma takich pyszności?:(
    Nowa płyta Demi to faktycznie świetne kawałki;)
    A tym brakiem weny do notek nie ma co sie przejmować- to napewno chwilowe i przejściowe :)

    Trzymaj się kochana!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te piosenki!Świetny post, obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com
    Ja już bez zdj

    OdpowiedzUsuń
  11. też nie mam kompletnie weny, tak bardzo dużo pomysłów w głowie ale żeby przelać to wszystko w post jest ciężko

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi ulubieńcy! Ja nie używam blenderów zbyt często... Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post :D

    http://kubatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wena wróci!! :) Też czasami tak ma :D. wlosy-nalogiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm ale bym sobie zjadła te cukieraski *.*
    Blender to jak dla mnie cudo, idealnie rozprowadza podkład na twarzy, a co również ważne robi to tak idealnie, że czuje sie jakbym miała lekki delikatny makijaż a nie kilo tapety :) horror musze koniecznie obejrzeć, bo zaciekawił mnie Twoj opis, tymbardziej jak polecasz, więc chyba wiem co bede oglądać przy najblizszej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny blog ! <3
    sweetspanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez ogladalam unfriended, nawet fajny tzn podobalo mi sie jak to bylo nagrane. Moja ocena jednak to 6.5/10 ale to dla tego ze ja wole horrory sa inaczej nagrane.

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim life goal jest spróbowanie Reese's! Na pewno są pyszne, mniam. Zapisałam sobie ten horror i przy najbliższej okazji go obejrzę! Musze też wypróbować BB :)
    Buziaki, zapraszam do mnie - http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam blendery. A co do filmu.. nie lubię horrorów, ale ten wydaję się być mega ciekawy! Na pewno go obejrzę :)
    Czarnakawaa.blogspot.com ---> Zapraszam! ☕

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego typu posty, zwięźle i na temat :)
    no i oczywiście wpisuję blendery na listę zakupów!

    zapraszam -> http://platypuspe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodycze wygladają super
    muszę sobie sprawić :)
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega ulubieńcy! Podoba mi się <3
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetni ulubieńcy, oczywiście najlepsze słodycze. Zapraszam do mnie http://domkaa-g.blogspot.com
    Mam nadzieję, że wpadniesz

    OdpowiedzUsuń
  24. Blendery są nawet okay. :)
    A te ciasteczka Reeses są przepyszne, mieszkam w Anglii i z łatwością można je zdobyć! :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że dałaś Demi na ulubieńca uwielbiam ją
    Pozdrawiam :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie spróbowałabym te słodycze :) Jestem ogromnym łasuchem :D Ostatnio też miałam fazę na Demi Lovato :D Przez przypadek trafiłam na jej piosenkę i słuchałam jej na okrągło :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post! thanks for sharing:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodycze prezentują się znakomicie i wyglądają na pyszne. Ty również super się prezentujesz na yt, pozdrawiam! <3
    julia-weronika-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Narobiłaś mi smaka na coś słodkiego :) Muszę sobie kupić w końcu blendery.. Nie jestem fanką Demi, ale lubię jak gra w Glee :) Lubisz horrory? nieźle!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ulubieńcy :* Też jadłam reeses i uwielbiam :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za obserwację :) Ja również już obserwuję :) świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłaś smaka na te słodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajni ulubieńcy:)
    Wzięłam udział w konkursie!
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)