Translate

piątek, 8 stycznia 2016

ULUBIEŃCY GRUDNIA 2015

Trochę opóźnieni, ale są. Co miesiąc staram się ograniczać ilość ulubieńców, ale nie zawsze mi to wychodzi, jednak tym razem nie ma tego dużo więc mam nadzieję, że was nie zanudzę. Zawsze mam wrażenie, że zanudzam większość z was haha :)

Tradycyjnie na początek zapraszam was na filmową wersję ulubieńców, jeśli oglądacie i się wam podoba to 
dajcie łapki w górę i skomentujcie TU
Dziękuję :)


1. Anyżki
 Były wspominane w haulu KLIK, jak i większość rzeczy w tym poście. Po prostu uwielbiam anyż, a opakowanie jest bardzo ładne i tyle - musiałam kupić.

2. Kubek
 Strasznie mi się spodobały tego typu kubki, widać je u wielu youtuberek i blogerek. Uwielbiam dorzucać do wody cytryny, jest pysznie i zdrowo. 

3. Sweterek
Taki futerkowaty, ma rękawy 3/4 czyli fajnie wyglądają założone do niego bransoletki. Uwielbiam go, pasuje do wszystkiego! :)

4. Laptop
Wybaczcie mi brak mojego zdjęcia, ale te na internecie po prostu są lepsze, a laptop w rzeczywistości wygląda tak samo. Zawsze musiałam dzielić się laptopem z mamą i ciągle się kłóciłyśmy, bo ona chciała pooglądać seriale, zapłacić rachunki etc. a ja zawsze na bloga, facebooka... :D
No nareszcie teraz się nie kłócimy bo mam własnego laptopa i strasznie się z tego powodu cieszę. Jak na razie działa bardzo sprawnie, wystarczy mi żeby działał rok, haha bo moim marzeniem/celem w tym roku jest zakup Macbook'a Air *.*

5. You think
Girls' Generation

SAARA
 Są dwie wersje piosenki "You think" - angielska i koreańska. SAARA (moja youtubowa ulubienica) napisała tą piosenkę i wykonała wersję demo, którą możenie usłyszeć poniżej: 


Z kolei SNSD (Girls' Generation) odkupiły tą piosenkę od SAARY i wykonały po koreańsku. Przesłuchałam ją z ciekawości i się zakochałam. W całym zespole SNSD, w ich tańcu, w ich osobowości.


Moimi ulubienicami zespołu są Taeyeon, Sooyoung i Tiffany (w kolejności jak na zdj). Po prostu są prześliczne i mają piękne głosy :)

6. Sinister 2
Druga część horroru Sinister. Była świetna, choć wolę pierwszą. Zakończenie jest bardziej szokujące. W drugiej części nie ma już tej zagadki "jak to się wszystko dzieje", po prostu bohaterowie walczą znanym już złem. Gorąco polecam. 



I to na tyle. Zdecydowanie najlepszym odkryciem w tym miesiącu było SNSD, ale to już możecie się domyśleć po tym, że ten wątek postu jest najobszerniej napisany, haha. 
Nie mam jak na razie pomysłu na następny post, chcecie żebym poruszyła jakiś temat, bądź macie jakiś pomysł na post, który mógłby się u mnie pojawić? :)

A tymczasem zapraszam was na mojego aska - Zuzannaaxx
ZADAWAJCIE PYTANKA :)



27 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy zwłaszcza ten kubek który był haulu zakochałam się w nim. Następny post mogłabyś napisać o marzeniach i o spełnianiu ich ;)
    life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kpop;) dziewczyny z SNSD są świetne, musisz koniecznie przesłuchać inne zespoły- na pewno coś ci się spodoba:)
    Świetny ten kubek;)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna nutka :) Kubeczek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny sweterek jest świetny, nie dziwię się, że go tak lubisz :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kubki są naprawde świetne! sama ostatnio taki kupiąłm i jestem mega zadowolona!
    kochana zapraszam do mnie
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny sweterek! Nigdy nie jadłam anyżu :o bardzo ciekawie brzmi haha oglądałam Sinister i bardzo mi się podobał!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zanudzasz. :) Obejrzę filmik wieczorem, przyrzekam! Nie znam żadnej z tych piosenek ani nawet wokalistek. Oj, pamiętam kiedy ja w końcu miałam własny komputer - zero kłótni o to, kto teraz ma dostęp do sprzętu. Piękne! Sweterek wygląda naprawdę ładnie ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy. Ps. Zakochałam się w tym sweterku. Obserwujemy? Ja już karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetni ulubieńcy :D jak będę mieć jakiś pomysł, dam znać :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz na filmiku, co do piosenki to w jednej i drugiej wersji jest genialna :)
    naoffashion-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten sweterek, na pewno musi być cieplutki :)
    Zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wiem co to znaczy kłócić się o komputer. Kiedyś musiałam taki stacjonarny dzielić z siostrą i tatą. od jakieś 3 lat mam własny i niezamieniłabym go za nic na świecie. Nawet nie mam ochoty zmieniać na nowszy, modniejszy model ten mi stracza. Raz do roku go czyszczę, wyrzucam zbędne pliki i działa bez zarzutu :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post u mnie ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubek mi się bardzo podoba! ;) Też jeszcze 4 lata temu się kłóciłam o komputer z bratem, ale od tych 4 lat mam własny i mam spokój i ja i on ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieeeeee, tylko nie anyżki! Fuj! xd
    Te kubki są genialne, mój w jednorożce jest świetny! <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  15. kubek jest świetny, sweterek też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny sweterek
    Może jakiś post Diy
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny kubek,sweterek takze :)
    http://iloveemylife.blogspot.com/2016/01/swiateczna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Laptop i kubeczek - mega :))
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetną pomadkę na filmie! Słodki sweterek *-*
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. fajni ulubieńcy :)
    podoba mi się bardzo Twój blog :)
    obserwuje
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam jak byłam mniejsza i miałam z bratem jeden komputer u niego w pokoju ,ojeju jakie to było kłótnie hahah :D Kubek jest przeuroczy !
    Zapraszam do siebie http://www.zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się sweterek, przydałby się taki w mojej szafie :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie kubeczki sa bardzo praktyczne :) Zakochałam się w tym sweterku! Poluję na taki od dłuższego czasu :)
    Sinister 1 to był jedyny horror, na którym się bałam. Skoro polecasz druga część, to muszę przyciągnąć przyjaciela, żebym w razie czego podczas oglądania miała sie kim zasłonić! :P
    Masz bardzo ładne włosy :)
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam wiele dobrego o Macbookach, może kiedyś sama zainwestuje, narazie też mam lenovo :p Całkiem fajnie sie sprawuje, a mam go ponad 2 lata chyba :D
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnym łupem jest sweterek i kubek ! Osobiście pierwsza część Sinster była dla mnie lepsza ale dwójka też est cudowna !

    http://bykocur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez by mi sie przydał własny laptop, zeby móc spokojnie przygotowywać sobie posty itd.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)