Translate

niedziela, 3 lipca 2016

ULUBIEŃCY CZERWCA 2016

Poprzedni miesiąc był dla mnie bardzo muzyczny, dlatego na samym początku podzielę się z wami piosenkami, których słucham w kółko i w kółko. Mam nadzieję, że nie macie mnie jeszcze dość za dzielenie się z wami głównie koreańskimi piosenkami, haha.
No i jeszcze dla osób preferujących filmiki, filmowa wersja ulubieńców:



1. Jetta - I'd love to change the world (Matstubs remix)


2. Taeyeon - Why


3. EXO - Monster


4. Podkład Pharmaceris
Niedawno w końcu skusiłam się na zakup tego podkładu. Zapłaciłam trzydzieści kilka złotych, ale warto. Myślę, że krycie nie jest głównym atutem tego podkładu - podkład kryje, ale mam podkłady które robią to o wiele lepiej, jest on za to bardzo lekki, w ogóle nie czuję że mam podkład na twarzy, nawet jak przejadę po twarzy ręką. Jednak największym dla mnie plusem tego podkładu jest to, że nie robi efektu maski i wpasowuje się w mój odcień cery. To taki pierwszy podkład! Zawsze miałam z tym problemy, bo albo miałam za jasne podkłady albo za ciemne, albo zupełnie w złym tonie. Ten jest super!

5. Smoothie
Ostatnio szukając orzeźwienia w postaci lodu w Biedronce, natknęłam się na ciekawą rzecz. Kupiłam i na jednym się nie skończyło. Jest to opakowanie z pokrojonymi owocami, które należy tylko wsypać do blendera, zmiksować i gotowe! Ja dodaję jeszcze Gratkę, żeby smoothie było trochę rzadsze. Uwielbiam to połączenie, takie smoothie jest idealne na lato.

6. Kaktus
Idealny lód na upalne dni. Nie wiem jak wy, ale ja podczas upałów nie lubię typowych lodów śmietankowych w czekoladzie. Jem głównie lody wodne. Kaktusy to legenda i smak z dzieciństwa więc niezmiennie przy nim zostaję.

I to na tyle! Dajcie znać w komentarzach, które z tych rzeczy lubicie.
Jeżeli macie ochotę, to pozadawajcie też trochę pytań, myślę o tym by niedługo zrobić Q&A.

INSTAGRAM  I  YOUTUBE I ASK
SNAPCHAT - ZUZUXXBLOG

15 komentarzy:

  1. Te szoczefki szą szuper Żuża <333 !

    OdpowiedzUsuń
  2. te smoothie z biedronki są super! ja dodaję do tego jogurt grecki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przejść do Biedronki po to cudo :) nigdy wcześniej tego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tayeon i Exo <3 <3 i jeszcze kaktus *-* Musze wypróbować smoothie z biedronki, jestem tam często, ale jeszcze nigdy nie odważyłam się go kupić i spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszanka do smooothie jest super, sama kiedyś miałam podobną i była pyszna :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! To smoothie wygląda fajnie. Muszę przejść się do sklepu i sama spróbować. <3
    Pytania:
    1. Co daje Ci motywację?
    2. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
    3. Ulubiony cytat z książki/filmu?
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jeny, kocham kpop haha Wstawiam więcej koreańskich piosenek, uwielbiam je wszystkie! <3

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować do smoothie ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. też ostatnio kupiłam sobie te smoothie,tylko że ja natrafiłam na taką mieszankę z samych warzyw haha
    Uwielbiam kaktusy, najlepsze lody!
    pozdrowionka Zuzka, życzę udanego wypoczynku B)
    A jeszcze zapytam, wylatujesz jakoś niedługo do Stanów? Bo dawno nie oglądałam snapów i troche jestem w tyle XD

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, żeby coś, ale... Na pierwszym zdjęciu Twoja mina przypomina mi minę kowboja z Dzikiego Zachodu przed pojedynkiem w południe :D. To nie ma być obraźliwe, tylko tak mi się skojarzyło ;*
    żadnej z tych piosenek wcześniej nie słyszałam, a z ulubieńców to kojarzę tylko tego loda :P Chociaż moimi ulubionymi - zawsze i wszędzie - są jakieś w rożku *.*
    o tym podkładzie jeszcze nie słyszałam, póki co zostaje wierna kremom BB, ale z czasem może i skuszę się na lepiej kryjący :)
    A co do pytań:
    1. W jakim serialowym świecie chciałabyś żyć?
    2. Co każdego dnia zajmuje Ci najwięcej czasu?
    3. Lubisz żelki? Jeśli tak, to jakie najbardziej?
    i to tyle ode mnie ;D
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mnie zainteresowałaś tym smoothie :D nie wiedziałam, że takie coś jest, ale chyba udam się do biedronki haha :D ♥
    śliczne te Twoje zdjęcia *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, lody Kaktusy uwielbiam, a smoothie niestety nie miałam okazji jeszcze wypróbować, ale nic straconego :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi ulubieńcy i śliczne zdjęcia :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio kupiłam sobie to smoothie i muszę go spróbować ale nawet nie próbując uważam, że faktycznie jest to spore udogodnienie. Lody kaktus również pamiętam z dzieciństwa i również w lato wole lody wodne.

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)