Translate

czwartek, 8 grudnia 2016

Jaka maska do twarzy jest najlepsza?

Cześć! ♥
Nie wiem, dlaczego tak długo mi zeszło na napisanie tego posta. W każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie dla was pomocny.
Jeśli jesteście ze mną dłużej, to bardzo dobrze wiecie że moja cera nie jest perfekcyjna. Mam cerę mieszaną, kiedyś była ona bardzo tłusta. Kiedy byłam młodsza miałam dużo trądziku i syfków. Po prostu tragedia. Zawsze chciałam znaleźć jakiś sposób na to, żeby moja cera była piękna i czysta. Niestety nic takiego nie znalazłam i na całe szczęście chyba zaczęłam po prostu z tych problemów skórnych wyrastać. 
Nadal mam wypryski, jednak ostatnio po tym jak zaczęłam stosować pewne maski do twarzy, moja cera znacznie się polepszyła. Jestem w szoku, bo choć nadal mam gdzie nie gdzie syfki, to pojawiają się one teraz na mojej twarzy dość rzadko.
Rodzaj maski, którą wam przedstawię był mi znany dość długo zanim faktycznie taką maskę kupiłam. Są to takie maski jakby materiałowe, nasączone pewnym płynem (w zależności od rodzaju maski), które po prostu nakładacie na twarz i zostawiacie na jakiś czas. Płyn, którym jest nasączona maseczka, wchłania się w skórę u uwalnia wszystkie właściwości. Na prawdę działa! Używam je zawsze wieczorem zanim pójdę spać, po oczyszczeniu twarzy, umyciu zębów itp., wiecie o co chodzi. Zostawiam na jakieś pół godzinki, czasem więcej. Najczęściej nakładam maskę na twarz i oglądam jakiś serial, to chyba najlepszy sposób haha. Stosuję maski co 2 dni, czasem codziennie. Jest masa rodzai tych masek, ja znalazłam swoją ulubioną firmę - The Creme Shop. Mają oni koreańskie kosmetyki. Próbowałam już wiele rodzai tych maseczek, i tylko jedna mi nie podeszła, ale już nawet nie pamiętam jaka. Na chwilę obecną mam dwa rodzaje maseczki, chciałam zostawić pudełka po poprzednich maseczkach, ale mądra ja - zapomniałam i wyrzuciłam. Te, które mam teraz to miętowo kakaowa i cytrynowa. Na 100% poprzednie które miałam to truskawkowo jogurtowa i różana. Mam 2 pudełka tej miętowo kakaowej, ponieważ bardzo mi podeszła. Tu w Stanach kupuję maseczki w Marshalls, jeżeli chodzi o Polskę to wyszukałam, że możecie je kupić w Tk maxx. Zawsze możecie je też dostać na stronie internetowej The Creme Shop. W jednym opakowaniu jest 5 maseczek, kosztują ok. 20 zł.
Bardzo Wam je polecam, te maseczki znacznie poprawiły stan mojej twarzy. Tak je polubiłam, że będę je teraz polecać każdemu!
Dobranoc.
😂😂😂😂😂😂😂😂

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli ktoś z was chciałby wziąć udział w konkursie MADAMZNA, zapraszam! Szukamy nowej dziewczyny/chłopaka do składu!


SNAPCHAT - ZUZUXXBLOG

23 komentarze:

  1. three extra bonuses and a savings of $seventy five. The 6-month supply of the Platinum package includes three bonuses plus an $eighty cut price.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze tych masek nawet się z nimi nie spotkałam :o ale jestem ich ciekawa teraz :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie bardzo mi pomogły w trądziki wizyty u dermatologa ale również dieta - czyli wycofałam całkowicie słodycze :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się fajna!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i bardzo ciekawy!Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię maseczki. Najczęściej wybieram oczyszczające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabym dołączyć! ale nie mam yt niestety :D A widzę że fajne z was babeczki! :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat relacji damsko-męskich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki ale tej jeszcze nie próbowałam. Jak tylko ją znajdę z chęcią kupię.
    Zapraszam do siebie dopiero zaczynam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu używam maseczek i naprawdę niektóre są godne polecenia, niektóre nadają się tylko do śmieci, muszę wypróbować tę, wydaje się naprawdę pomocna ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością wypróbuję. Ja stan swojej cery znacznie poprawiłam stosując serum LIQ CC light z 15% witaminą C. Ładnie wyrównało mi koloryt i uspokoiło moją cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie spotkałam się akurat z tymi maskami, ale wydają się być ciekawe. Mimo, że nie mam jakiś większych problemów skórnych to bardzo lubię nałożyć sobie maseczkę i się zrelaksować. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze to koniecznie kupić :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydają sie bardzo ciekawe! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. Post bardzo ciekawy !
    http://majuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny post! jak najbardziej się przyda na odswiezenie skory przed wigilia :D

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dominant testo You can likewise consider the route in which you balance out your body when leading the activities. Do you seat, stand, or remain on a solitary leg? Roll out improvements with respect to your scope of movement, the velocities of reiteration and.
    http://www.supplementadvise.com/dominant-testo/

    OdpowiedzUsuń

  17. Dermessence has most essential nutrients that this formula has and that act directly and indirectly in combating again signs from the inside out. for more information please visit http://www.newfitnessbooster.com/dermessence/


    OdpowiedzUsuń
  18. When will you grow up? We're ready to be moving at ludicrous speed now. Testosterone Reload Fitness is the sort of premium stuff I love. This is one of the toughest Testosterone Booster I have found. Everyone else has been affected in an intimate way by Fitness.

    http://www.mysupplementsera.com/testosterone-reload/

    http://www.mysupplementsera.com/testoultra/

    OdpowiedzUsuń
  19. It is rare how admirers must follow a plain vanilla obligation like this. Beauty Secret Answers can be relied on. It is an excellent plan to organize yourself but I don't actually do this. No B.S., it's incorrect and the cost varies depending upon several particulars. Beauty Secret Answers that you need will be different than the one I need because each Beauty Secret Answers is different.

    http://beautysecretanswers.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sometimes a disorder or fluctuation in the hormonal balance is the reason for dwindling libido. Discuss this presumption with your gynecologist - a blood test can bring clarification. Missing hormones can possibly be compensated by medication or the hormone level can be positively influenced by the diet.For more source and information visit related articles

    http://www.tenedonlineshop.com/max-test-ultra-and-max-muscle-xtreme/

    Max Test Ultra

    Max muscle xtreme

    OdpowiedzUsuń

  21. Lumidaire Cream

    A nice rose colored lipstick can conceal your flaws and blemishes. The trick is by applying the lipstick to your lips, you will draw attention away from those areas you want to hide. If you have a great concealer and eye-catching lips, no one will notice a small flaw.Go glossy if you want more full looking lips. Use a concealer brush dipped in bronzer that is a shade 2 deeper than your skin tone, and outline the edge of your lips. Then use a lighter shade on top of that.If you really want to do everything you can to improve your appearance, take it easy on the caffeine.
    http://www.wecareskincare.com/lumidaire-cream/


    OdpowiedzUsuń

  22. Core Max Ultra

    If you do not want to visit the gym two times in a day, do one of the workouts at home.Join an exercise and fitness club to help stay motivated. You will feel very guilty about spending the money if you do not use the club, which will cause you to attend rather than skip out on it. Only do this if you can't find any other motivation for getting yourself there.
    http://www.supplements4news.com/core-max-ultra/

    OdpowiedzUsuń
  23. Consuming Erectify Ultra best male enhancement supplements as per the steerage of physician is found to be terribly effective in curing erectile dysfunction and premature ejaculation. Now, let's examine the main points of some of the best recommended male supplements which deliver nice sexual pleasure. Using of herbal male enhancement supplements helps in maintaining the overall wellbeing of person. Read more: http://www.healthsuppreviews.com/erectify-ultra-reviews/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)