Translate

niedziela, 8 stycznia 2017

07/01/2017

Witajcie w 2016 roku
Ops.
Witajcie w 2017 roku
Mam nadzieję, że spędziliście cudowne Święta w gronie rodziny i że nie przesadziliście w Sylwestra haha. 
Ja w okresie Świątecznym byłam z moją host rodziną w Michigan. Jest to stan bardziej na północy niż Virginia w której na co dzień mieszkam, więc zaraz jak tam przylecieliśmy, zobaczyliśmy śnieg! W Virginii pierwszy śnieg spadł dopiero wczoraj.
Spędziłam bardzo przyjemny czas w Michigan, dostałam po prostu górę prezentów! Chyba byłam grzeczną dziewczynką w zeszłym roku.
Na sylwestra wróciłam do domu w Virginii i spędziłam tą noc z przyjaciółmi. 1 stycznia było tak ciepło, że wybrałyśmy się z koleżanką na dwu godzinny spacer! 
A później przyszedł czas na powrót do rutyny...
Zawsze sądziłam, że te noworoczne postanowienia i ta "nowa ja" to jakieś takie bzdury. No i w sumie nadal tak sądzę, ale przyznaję, że coś w tym jest. Nawet mój wygląd się troszkę zmienił haha. Jednak dalej uważam, że nowy rok to tylko wymówka na postanowienia i zmiany. Chcesz się zmienić? Zrób to już!  
Jakoś nie czuję tego nowego roku. Mam wrażenie, że sylwestra w ogóle nie było, jakoś tak dziwnie. Zawsze czuję, że to już nowy rok, że to inna cyfra na kalendarzu. Tym razem... była to dla mnie zwykła najzwyczajniejsza noc. 
Zobaczymy co przyniesie ten rok. Mam nadzieję, że moje życie odmieni się jeszcze bardziej. Rok 2016 był dla mnie takim cichym rokiem... nic zbytnio nie robiłam, jedyna zmiana to przeprowadzka do Ameryki. Z niecierpliwością czekam na więcej możliwości, które mi przyniesie los.
Teraz zastanawiam się nad jakimś jednym najlepszym wspomnieniem z zeszłego roku...
CZY WY MACIE JAKIEŚ ULUBIONE WSPOMNIENIE Z 2016 ROKU?


19 komentarzy:

  1. Dokładnie na zmiany zawsze jest czas. Ja też uważam że postanowienia noworoczne to głupota.
    Fajnie wyglądasz w tym kolorze włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow niesamowita zmiana! Na początku Cię nie poznałam! :) Co do postanowień noworocznych to uważam, że są fajne, wiadomo, że nie należy czekać do nowego roku, żeby coś zrobić, tylko robić to przez cały rok i zacząć od chwili obecnej. Ja jednak już drugi rok z rzędu spisuje swoje cele na dany rok i staram się je realizować każdego dnia, w zeszłym roku naprawdę dużo udało mi się zrealizować. :)
    Życzę Ci, aby ten rok był niezapomniany i pełen sukcesów. :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Szukasz może prezentu dla rodziny chłopaka dziewczyny czy partnera biznesowego? Wejdź do mnie na stronę i obczaj:
    Kwiaty w pudełkach KATOWICE

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim najlepszym wspomnieniem w 2016 był koncert Y&Y <333

    Ślicznie wyglądasz:)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, jestem pewna że 2017 będzie dla Ciebie o wiele ciekawszy niż 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie ten Nowy Rok nie jest wymówką, ale raczej dodatkową motywacją do zmian, realizacji celów. myślę, żę jeśli komuś brak kopa do działania to taki Nowy Rok jest bardzo dobrym powodem do ruszenia wielu spraw z miejsca :)
    cudowne są te zdjęcia *.* wyglądasz dojrzalej i bardziej kobieco :) cudna sukienka, masz wspaniała figurę więc zdecydowanie powinnaś ją tak podkreślać *.*
    buziakii ;******

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego właśnie u mnie nie ma żadnych postanowień, bo już samo slowo "postanowienie" dosyć nie realnie brzmi... :/ lepiej ustalić sobie pewne cele, do których będziemy starali się dążyć, to przynajmniej jest bardziej realne i wykonalne :)

    piękna sukienka- bardzo ladnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszę w nawiazaniu do Twojego komentarza - w mojej rutynie pojawiły się maseczki w plachtach, the creme shop to straszne sredniaki klairs czy c.21.5 są o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W 2016 roku wydarzyło się wiele fajnych rzeczy jedną z fajniejszych był chyba koncert Imagine Dragons :)
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, kolor włosów cudo *_*
    Ja natomiast jakoś wyjątkowo czułam nowy rok... za to 2016 był tak fajny, że już za nim tęsknię i tylko liczę na to, e 2017 będzie zdecydowanie lepszy!
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jest odpowiedni czas na zmiany i postanowienia a nie gdy zaczyna się nowy rok :)
    Pięknie Ci w tym kolorze włosów! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam, że Sylwestrem jest fajnym czasem na podsumowanie tego, co udało nam się osiągnąć i wyciągnięcie z tego wniosków, ale pewnie, że każdy dzień jest dobry na zmiany i nie ma sensu czekać aż 12 miesięcy minie, by się za coś zabrać. Najpiękniejsze wspomnienie? Zdecydowanie podróże, zwłaszcza do Kenii :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia i bardzo ładny wygląd bloga:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci meeeega tego, że przebywasz w Ameryce :) Virginia to najlepsze miejsce w Ameryce i moim marzeniem jest żeby tam kiedyś przyjechać :( Korzystaj z życia! Dużo świetnych chwil w 2017 roku Ci życzę! Powodzenia :)

    http://kmmbffl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie ja też uważam że te postanowienia wcale nie są takie ważne. Bo to prawda, że gdy ktoś potrzebuje zmian robi to z dnia na dzień, a nie ze względu na nowy rok :)
    Super wyglądasz, promieniejesz kochana :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miniony rok zaliczam do naprawdę udanych i mam nadzieję że ten będzie jeszcze lepszy :)


    Www.dietisab.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Uwielbiam twoj blog! Zapraszam do mnie:
    koniaralife-olivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Uwielbiam twoj blog! Zapraszam do mnie:
    koniaralife-olivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)