Translate

niedziela, 15 stycznia 2017

14/01/2017

Cześć ♥
Właśnie siedzę sobie z host rodzinką w Williamsburgu. Postanowili zrobić małe wakacje ze względu na inaugurację nowego prezydenta, jak zapewne mogliście wszędzie na internecie przeczytać haha. Z racji tego, ze mieszkamy blisko Waszyngtonu, chcieliśmy po prostu "uciec" od wszystkich tłumów i protestów. Jesteśmy teraz w na prawdę ślicznym domku. Wygląda lepiej niż ten nasz! Mogłabym tu zostać, ale ciiii.
Czy macie takie wrażenie, że wasze życie ma jakiś z góry założony cel? 
Brniecie jakąś ścieżką i zdajecie sobie sprawę z tego, że to właśnie tak miało być, bo inne wyjścia z danej sytuacji po prostu nie sprawdziłyby się zbytnio dobrze. 
Albo na przykład macie do wyboru podążanie jakimiś ścieżkami i wybieracie tą jedną, której normalnie byście nie wybrali. No ale po prostu.. czujecie że tak ma być.
A może pewnego dnia macie chwilę czasu, siadacie wygodnie żeby pomyśleć i czujecie, że to właśnie w tym miejscu powinniście być, że w końcu kawałek waszego życia "kliknął" i dopasował się do innych kawałków życia. Jak puzzle. 
Jestem osobą, która kompletnie nie wie co ma w życiu robić. Mam wiele zainteresowań, pracowałam już w kilku miejscach i szczerze... nie wiem jak będzie wyglądać moja przyszłość. Nie mam żadnego planu ani pomysłu. Jak się to mówi - YOLO. 
Uważam, że mimo tego całego planowania, wszystko układa się po swojemu i koniec końców trafimy tam, gdzie nawet byśmy nie przypuszczali.
CO O TYM SĄDZICIE?

30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz cudowny sweterek! Można wiedzieć, gdzie kupiłaś? :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą. Często gdy my coś planujemy, staramy się, żeby było idealnie - to po prostu nie wychodzi, ale sami jesteśmy wzbogaceni o nowe doświadczenia.
    Przyznam, że zainteresowałaś mnie swoim miejscem zamieszkania, haha. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty!
    PS. Cudowny sweterek!

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie tak samo. Kilka planów na życie, kilka wymarzonych prac. Kilka zajęć ,,na teraz''. Jednak do wszystkiego mam jakiś ,,słomiany zapał'' który trwa krócej lub dłużej.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek i jesteś strasznie fotogeniczną dziewczyną :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mam żadnych planów ani nawet celów, bardzo szybko się zniechęcam niestety ;p
    P.S. Piękny sweterek <3

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również pracowałam swego czasu w różnych miejscach, jednak w żadnym nie chciałam zagrzać miejsca na dłużej... Nie lubię planowania i myślę, że co ma się zdarzyć to się zdarzy i tak, a żeby nie siedzieć bezczynnie to studiuję :)
    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem starsza a nie wiem co zrobić z tym życiem, jak coś zmienić chociaż chciałabym dużo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się ciągle zastanawiam jakie moje życie ma założony cel bo nadal nie mogę tego rozkminić. Wiem tylko jedno, że nic nie dzieje się bez przyczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wiem w którą stronę idę :D, ładny kolor swetra.

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja w sumie tak nie mam ciągle chciałabym żeby było inaczej robię tak jak chcą tego moi rodzice nie ja i co raz bardziej się w to zagłębiam lecz nie daje mi to zbytnio szczęścia :/
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie wiem kim będę w przyszłości. Matura się zbliża, czas ważnych decyzji a ja mam pustkę w głowie. Mam nadzieję że uda mi się wybrać właściwie.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna, że kiedyś odnajdziesz swoją drogę i będziesz wiedziała co robić w przyszłości :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Twojego bloga , masz rewelacyjne pomysły na posty i chętnie się je przegląda :) oby tak dalej <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie wiem co chcę robić w przyszłości, ale na szczęście mam jeszcze troche czasu:)
    http://asiiakblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytałaś się mnie czy jestem z okolic Pszczyny to mój blog https://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)
    Tak jestem z okolic , do Pszczyny mam około pół godzinki autem :) :*
    Świetny post + super stylizacja , jesteś prześliczną dziewczyną pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie za rok czeka matura, a kompletnie nie mam pomysłu na siebie ;/
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. też nie mam żadnych planów na przyszłość dotyczących pracy, piona ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł na siebie mam, ale w ilu procentach dojdzie on do skutku? Nie wiem czy drogą, którą chcę podążać to ta odpowiednia, ale człowiek uczy się na błędach i tego się trzymam :) Świetny sweterek :3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami możemy wiele planować, ale ostatecznie i tak życie ułoży się zupełnie inaczej, nie ma na to recepty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne są te zdjęcia a sweterek rewelacja :)
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zazwyczaj staram się coś zaplanować bo lubię jasne sytuację , ale koniec końców wszystko wychodzi i tak inaczej ( nie jestem do końca osobą która umie cos planować , wiem trochę dziwnie to brzmi). Życie lubi zaskakiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny sweterek ! ;P
    zapraszam http://emptyy-promises.blogspot.com/ co powiesz na wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjecia, super wpisz, powodzenia dalej ;)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zapewne mogliście wszędzie na internecie

    OdpowiedzUsuń
  26. pielęgnować- nie ważne czy przyjaciel jest blisko, czy też 1000 km dalej. A podróże spontaniczne uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)