Translate

niedziela, 25 lutego 2018

Bonjour! Zajadam dziś kawałek Francji

Cześć!
Jakiś czas temu podczas dobrze mi znanego leniuchowania, przeglądałam Facebooka i natknęłam się na reklamę, która mnie zainteresowała. Dwójka ludzi otwierała box z przekąskami z Korei Południowej. Oglądałam dalej i okazało się, że akcja nazywa się universal yums i generalnie nie są to boxy z Korei Południowej a po prostu miesięczne przesyłki z przekąskami z losowego kraju! Dowiadujesz się co to za kraj dopiero kiedy dostaniesz pudełko.
Pomyślałam, że to dość fajna sprawa i też chcę być zaskoczona jakimiś dobrymi przekąskami co miesiąc. Mam naturę podróżnika i bardzo interesują mnie inne kraje, języki i kultury więc to coś dla mnie! Zaznaczyłam comiesięczną subskrypcję małego pudełka i... w końcu go dostałam!
W pudełku poza przekąskami znajduje się gazetka, gdzie można o danych przekąskach poczytać, oraz tabelka gdzie można przekąski oznaczyć jednym z czterech medali. Całość wyglądała tak super, że postanowiłam nagrać filmik pokazujący wam jak smakują przekąski z Francji!
Mam nadzieję, że się wam spodoba. Dajcie znać czy podoba wam się taka wersja postu z filmikiem, bo chciałabym co miesiąc dzielić się z wami nowym zakątkiem świata!
Post nie jest sponsorowany, jednak jeśli jesteście ciekawi przekąsek z innych krajów tak jak ja, to tu podaję stronę internetową skąd można zamówić paczki: www.universalyums.com

28 komentarzy:

  1. Chyba bonjour ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzia mistrz montażu hahaha ogolnie to pewnie dali Ci jakieś najtańsze słodycze z żaby :( Bardzo fajny pościk , czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chciałabym wypróbować takie przekąski :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z takimi pudełkami, nigdy nie wiesz co dostaniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow ! nie wiedziałąm, że coś takiego jest ! :D już wchodzę na stronę i się zapisuje :) super jak dla mnie :D
    http://tornadomysli.blogspot.com/2018/02/porazka-znaczy-zwyciestwo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sprawa, chętnie bym spróbowała.
    Poza tym, chciałabyś wziąć udział w moim blogerskim pitu-pitu? Chętnie bym z Tobą pogadała na jakiś temat! Daj znać na Facebooku lub mejlowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa, by mieć możliwość poznania nowych smaków! Chętnie przejrzę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna sprawa! Sama wzięłabym udział w takim przedsięwzięciu, mimo że rzadko jadam słodycze. Taka akcja jest mega kusząca, kiedyś moja koleżanka przywiozła nam mnóstwo "dulces" z Argentyny i była to bardzo dobra okazja do poznania smaków lubianych w innej części świata.
    Buziak,
    Ola ;)
    http://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to świetny pomysł za takie box'y :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa z tymi przekąskami. Dla podróżnika w sam raz😉
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie słodkie niespodzianki. Świetne takie pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o takich boxach i muszę przyznać, że to świetny pomysł na "posmakowanie świata". Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post i filmik też super! Zadbaj tylko o lepsze oświetlenie jeśli chcesz nagrywać. Super pomysł.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazje spróbował francuskich słodyczy i są mega dobre!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię próbować nowych smaków :) Jadłam już słodycze z Brazylii i USA, ale francuskich nie miałam jeszcze okazji spróbować.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam testować nowe potrawy czy przekąski. Subskrypcja tych paczek brzmi bardzo ciekawie. Co miesiąc niespodzianka :-D Potem możemy porównywać przekąski z różnych zakątków świata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello,

    So perfect !

    Sarah,http://www.sarahmodeee.fr

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł z tymi boxami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow taka akcja z pudełkami jest naprawde bardzo ciekawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o takim boxie :)
    Fajnie, że istnieje takie coś, zawsze możemy spróbować smakołyków z innych krajów :)
    Poznawanie nowych smaków zawsze sprawia mi wielką frajdę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ;) zaraz biore się za oglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę! Na prawdę fajna sprawa 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie super taka subskrypcja boxa! :)
    https://juustnataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna sprawa z takimi pudełkami ;) Przyjemnie się oglądało!

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie połączenie filmiku z wpisem podoba mi się , też chcę takie przygody ze smakami zacząć! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się, ale "naturę podróżnika" pokaż podczas podróży :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)