Translate

niedziela, 4 lutego 2018

Który krem BB wybrać?

Cześć!
Przez większość życia do wykonywania makijażu używałam podkładów. Jedne były lepsze inne gorsze aż w końcu pewnego gorącego dnia kilka miesięcy temu, postanowiłam spróbować kremów BB gdyż upał był zbyt ciężki i nie przyjemnie nosiło mi się podkład. Tak też zrobiłam i robię do dziś. Nie używam już żadnych podkładów, używam tylko i wyłącznie kremy BB.
Pierwszy krem jaki kupiłam strasznie mi się spodobał, zamówiłam go z koreańskiego sklepu online. Chciałam jednak wypróbować jakieś inne firmy produkujące kremy BB więc kiedy zauważyłam, że moje pierwsze opakowanie kremu się kończy, kupiłam inny. Nie byłam jednak zadowolona więc poszłam do Amerykańskiego odpowiednika... Kauflandu(?) i tam kupiłam kolejny podkład BB. Po jakimś czasie uznałam, że ten pierwszy był najlepszy więc znów go kupiłam. W między czasie zobaczyłam jeszcze na pewnym chińskim sklepie online inny krem BB za mega niską cenę w ślicznym opakowaniu i się skusiłam. Obecnie mam cztery opakowania kremów BB haha. 
Czym się różnią, jaki są ich plusy i minusy i na co zwracać uwagę przy ich zakupie?

1. Holika Holika BB cream matte
Jak na razie mój najlepszy krem BB. Jak wspomniałam wyżej, jest to ten pierwszy krem, który kupiłam. Można wybrać z trzech wersji "Glow" (Rozjaśnianie), "Moist" (Nawilżanie) i ten który ja wybrałam czyli "Matte" (Matowanie). Dlaczego jest moim ulubionym kremem? Jest on fajną miksturą kremu i podkładu, tak jak powinno być. Ma fajną teksturę kremu, wchłania się, nie widać, że mam makijaż a zarówno dość sporo kryje. Skąd wiem, że się wchłania? Kilka pierwszych razy kiedy go nałożyłam na twarz i wieczorem chciałam zmyć płynem do demakijażu, nie widziałam nic na waciku! Żadnych oznak makijażu. Jest to więc bardzo fajny kremik, który przykryje wam nieco niedoskonałości. Nie oczekujcie z kolei od niego cuda pod względem krycia. Trochę kryje, ale nie wszystko. Może lepsze określenie to: wyrównuje koloryt skóry.
2. Babyface silky BB
Jest to mój drugi w kolejności zakupiony krem. Również koreański. Jestem z niego zadowolona i nie zadowolona. Powinien to być krem BB, ale nim nie jest. Jest super kryjący, ale za to czujecie go na twarzy, zupełnie jak podkład. Jest w nim znacznie więcej podkładu niż kremu. Dodatkowo po jakiejś godzinie/dwóch, moja skóra bardzo się błyszczy jakby była super tłusta. Nie lubię używać tego "kremu" na całą twarz, za to fajnie kryje on cienie pod oczami więc na coś się jednak przydał.
3. Covergirl BB cream
A oto i krem BB, który kupiłam w Amerykańskim sklepie. No i w tym kremie z kolei jest masa kremu, a zero podkładu haha. Krem ten nie ma kompletnie żadnego krycia, ledwo wyrównuje koloryt skóry i nie na długo... poza tym, jest bardzo... lepki? Też robi efekt błyszczącej skóry, ale od razu po nałożeniu. Zero matu. Zupełnie jakbyście nałożyli na twarz jakiś krem mega nawilżający na zimę. Tego kremu nie używam kompletnie na nic, szczerze mówiąc to zachowałam go tylko i wyłącznie na potrzeby tego posta, żeby zrobić zdjęcie.
4. Dai Yun BB cover flaw cream
A oto i mój najnowszy, mega tani krem BB z Chin. Od innych różni się teksturą. Dostałam do niego gąbeczkę, która jest tragiczna, ale używam ją jako palca - biorę na nią troszkę kremu i nakładam punktowo na twarz a potem moją sprawdzoną gąbeczką do makijażu rozprowadzam krem po twarzy. Dziś używałam go po raz pierwszy i powiem wam... jest nawet spoko. Jest matowy i ładnie kryje. Muszę go jeszcze ponosić przez kilka dni, żeby powiedzieć to na pewno, ale może być moim ulubionym z pośród innych. Jak najbardziej na plus!

A wy stosujecie kremy BB czy podkłady? Co wolicie? Co sądzicie o kremach BB?

27 komentarzy:

  1. Kremy BB są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Post sztoss , ale tak na prawde Zuzanno , nigdy nie bylam przekonana do kremow BB , jednak po tym poście chyba sie skuszę.Podkłady są zazwyczaj ciężkie dla mojej cery , nawet te które są przeznaczona dla skóry problematycznej. Na codzień nie noszę podkładu bo moja cera się od razu buntuje. Mam nadzieję że jakiś kremik BB uratuje sprawę.
    Zapraszam tez do mnie kochana , bo zrobilam nowy post pod Twoim natchnieniem , byłaś moją muzą www.nathalieehermaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam kremy Bb przez krótki czas, bo zupełnie się u mnie nie sprawdzaly. Z mojej cery wręcz splywaly, to było straszne. Używałam kremów z garniera, ale tego pierwszego nie testowalam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam kremów bb ale na lato sa całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy BB stosowałam kiedyś, ale bardzo krótko - nie są dla mnie :( Aczkolwiek to, co zaprezentowałaś kusi samymi opakowaniami i chyba mam znowu chęć spróbować którejś propozycji.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za bardzo za kremami BB, bardziej wolę podkłady mają lepsze krycie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się czy nie kupić jakiegoś kremu BB, bo jednak nawet najjaśniejsze podkłady są dla mnie za ciemne nawet o 2 odcienie, a też nie lubię uczucia, że coś mam na twarzy.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zwykle wybieram podkłady, używałam kilku kremów bb ale żaden nigdy mi się nie sprawdził tak dobrze jak podkład;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ten ostatni wygląda bardzo łądnie! Szkoda, że nie calkowicie się sprawdził
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę to powiedzieć: z nieba spadłaś mi z tym postem. Miałam dzisiaj iść do sklepu po „jakiś" krem BB, ale się powstrzymałam, bo wolę jednak trochę poczytać w tym temacie niż kupić byle co. I tak trafiłam na Twój post. Dziękuję i pozdrawiam :D

    coldcoffeeinthemorning2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to nigdy nie używałam kremów BB, zawsze fluidów. Choć może spróbuję na lato kremów BB, gdy rzeczywiście jest bardzo ciepło, a standardowe podkłady niezbyt się sprawdzają, bo są zwyczajnie zbyt ciężkie i spływają z twarzy. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie tak świetnie wyglądają! Nie używam tego typu kosmetyków ale wiele słyszałam, że różnie jest z ich skutecznością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeslodkie mają opakowania :) Nie używałam żadnego muszę coś wypróbować:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Na imprezy raczej podkłady takie lepsze, a do szkoły czy po prostu, gdy mam ochotę się wymalować, to krem BB, aktualnie z Avonu, i mogę również polecić:)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam żadnego, a swój obecny planuję już zamienić na inny, bo tak jakby przestał mi wystarczać :)
    Mogę tylko powiedzieć, że nie polecam kremów BB z Garniera (największy szajs z jakim kiedykolwiek się spotkałam), ale za to kremy z Under 20 są już warte uwagi. Ich jedynym (moim zdaniem) minusem jest fakt, że posiadają tylko dwa odcienie i jest mało osób, którym będą one w 100% pasować.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten Dai Yun ma urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam bb kremow, podkladow w sumie tylko, gdy mam potrzebę...
    Nie miałam pojęcia, ze firma Holika Holika ma tego typutprodukty, bo glownie kojarzy mi się z maskami i zelem pod prysznic ...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używam krem z serii BB wiec nie znam sie na ich cechach, ale Ten Dai Yun ma słodkie opakowanie^^ podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosuje podkłady i kremy BB w zależności od pory roku i ile chce żeby dany produkt na mojej twarzy wytrzymał. Z Holika Holika jest świetny:)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie takie interesujące. Nawet opakowania przyciągają uwagę :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę stosować jakieś kremy, ale teraz to już w ogole nie wiem, na ktory się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam przekonana do kremów bb ponieważ moim zdaniem nie spisują się tak jak podkłady :) ale strasznie zainteresował mnie krem nr 1 więc myślę że go przetestuję :)) zapraszam www.oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też używałam kremu BB. To był mój pierwszy "makijaż". Teraz już do tego nie wracam bo po jakimś czasie uczulenie mi wyszło. Ale krem BB jest idealnie. Dobrze się w nim czułam gdyby nie piekące oczy.
    Pozdrawiam.
    Dopiero zaczynam przygodę z blogiem.
    Jak masz czas i chęć to zapraszam. Komentarze typu co mogłabym zmienić itd mile widziane. Dziękuję.
    https://incrediblerzeczy.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie używałam podkładu. Mój ulubiony krem BB jest z Under Twenty. Jak dla mnie jest tani i naprawdę świetny.
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio szukałam kremu bb i trafiłam na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/najlepszy-krem-bb Ten artykuł bardzo mi pomógł w wyborze. Kremu BB używam latem, bo nawilża, zakrywa niedoskonałości i nie spływa jak zwykły podkład.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)