Translate

piątek, 6 kwietnia 2018

Hola!

¡Hola! 
¿Cómo estás?
Jak minęła wam przerwa świąteczna? Ja na Amerykański spring break byłam w Meksyku! W końcu odwiedziłam kolejne z miejsc z mojej bucket list czyli Wioski/Ruiny Majów. Od czasów licealnych chciałam się tam wybrać. A może jeszcze nawet w gimnazjum..(?). Przy okazji zobaczyłam też piękne plaże i kąpałam się w pięknie niebieskich, ciepłych i przede wszystkim czystych wodach. Co najważniejsze, zaliczyłam kolejny kraj i zobaczyłam jak to w Meksyku na prawdę wszystko wygląda.
Oczywiście śmiesznie było się przestawić na hiszpański, ale było to ciekawe doświadczenie. Pierwsze wrażenie: po mieszkaniu w USA, Meksyk wydawał się strasznie tani! Poza tym, ludzie tam są strasznie zaczepliwi, szczególnie Panowie...
A jeśli chodzi o jedzenie, to znalazłam tam najlepsze orzeszki na świecie i zdziwiłam się na widok tego, jak wiele limonkowych przekąsek tam mają! Zakochałam się też w przepysznych Empanadas!
Była to już moja ostatnia długa wycieczka podczas pobytu w USA, przed powrotem do Polski wpadnę jeszcze tylko na chwilę do Virginii/D.C. i do Californii. A co potem? Czy zostanę już w Polsce?
Nieee. Zobaczycie za kilka miesięcy gdzie mnie wywieje.
A tymczasem mam nadzieję, że zdjęcia się wam podobają. Uwielbiam się dzielić z wami szczęśliwymi chwilami z mojego życia. Chciałabym, aby trwały jak najdłużej.
Macie w planach wybrać się kiedyś do Meksyku?


24 komentarze:

  1. Zdjęcia pierwsza klasa! ;) Ja chce już wakacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju przepiękne zdjecia! Az zateskniłam za wakacjami ;( w Meksyku nigdy nie byłam ale czytając Twoj post az chce się tam pojechac. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i niesamowite miejsce. Fajny pomysł na wiosenną przerwę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zdjęcia, zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że korzystasz z możliwości jakie daje Ci program AuPair i zwiedzasz Amerykę!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://zakrecona-blondynka.blogspot.com/2018/03/3-triki-ktore-przeduza-modosc-twoich.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow zazdroszczę Ci takiego wyjazdu, przepiękne zdjęcia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku meksyk to kolejne moje małe marzenie <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Chciałabym tam pojechać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne widoki i zdjęcia :) mam nadzieję, że kiedyś też odwiedzę te miejsca. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, ale zazdroszczę, że miałaś okazję wybrać się do Meksyku! W USA jesteś jako au pair? Jak długo już? Jestem bardzo ciekawa, gdzie dalej się wybierasz :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jakoś nie ciągnęło mnie do Meksyku, ale po Twojej relacji, chętnie zobaczyłabym te ruiny.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany boskie! Te zdjęcia tak cieszą oko,że nie mogę się napatrzeć! Muszę odwiedzić te piękne miejsca!
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Można tylko pozazdrościć wyjazdu ^^ Świetne zdjęcia i piękne miejsca :D
    Z chęcią odwiedziłabym kiedyś Meksyk *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Girl the post is so beautiful. The photos is amazing... kisses

    Do you want to follow one each other? Tell me on my blog.

    www.ioannesstyle.com
    www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju zazdroszczę! Marzę teraz o gorącej plaży <3
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu! Jakie swietne zdjecia i miejsca. Chciałbym je odwiedzić, bo aktualnie siedzac w domu nie jest ciekawie gdy tyle pieknych miejsc istnieje na naszym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Cudowne miejsce.
    www.acupoflifestyl.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, kiedyś chcę zamieszkać w Meksyku i twój post zachęcił mnie jeszcze bardziej! Takie pytanie, czym robisz te fotki? :D
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. You are very beautiful. Thanks for sharing Hola post. I really like it. xoxo fashion for womens

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)