Translate

niedziela, 7 października 2018

CZY KTOŚ JESZCZE CZYTA BLOGI?

Cześć ♥
Długo myślałam nad tym co napisać po (kolejnej) długiej przerwie.
Może zacznę od sedna sprawy.
Czy ktoś jeszcze czyta blogi?
Od jakiegoś czasu czuję, że blogi przestają być popularne i wszyscy przenieśli się na youtube. Tak samo jak Snapchat powoli umiera na rzecz Instagrama. Kiedyś był Fotoblog, kojarzycie? Mam wrażenie, że blogi za niedługo przestaną być odwiedzane przez kogokolwiek.
Droga młodzieży, co jest teraz popularne?
Chciałabym się spełniać w pisaniu bloga tak jak kiedyś, brakuje mi jednak motywacji. Robiłam tak dużo przerw, że już totalnie wypadłam z wprawy. Pomożecie? Podajcie w komentarzach dwa blogi, które bardzo lubicie czytać i które są nadal aktywne.
Może zainspiruję się nowymi osobami i łatwiej mi będzie dodawać regularne posty.
Nie chcę opuszczać bloga, bo czuję jakbym była tu od zawsze, to trochę takie moje dziecko, haha.
W ostatnim poście opisywałam wam ostatnie dni w Ameryce oraz powrót do Polski. Cóż... w Polsce już nie jestem, wyleciałam do Finlandii na początku sierpnia, pod koniec sierpnia przeprowadziłam się do Szwecji i zostaję tu do... nie wiem jeszcze, ale raczej do marca z małą przerwą w grudniu, kiedy to wracam na Święta Bożego Narodzenia.
Szykuję dla was post o ciekawostkach Finlandii, mam nadzieję, że będzie się wam podobać.
Powiem wam szczerze, że wolę mieszkać w Szwecji. Jest jakaś taka bardziej malownicza, europejska, Sztokholm jest dużym miastem jak na stolicę przystało, bo Helsinki są malutkie! Sama byłam w wielkim szoku. Poza tym język Szwedzki da się zrozumieć i nauczyć o wiele łatwiej niż Fiński. Fiński to czarna magia haha.
Będę się starać robić posty regularnie raz na tydzień, podejrzewam, że najczęściej w weekendy. Trzymajcie kciuki!
Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu jakiś dwóch blogów, które uwielbiacie czytać! 

34 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, piękna dziewczyna. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać posta z ciekawostkami z Finlandii. Poza tym przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam czytam blogi
    śliczna stylizacja <3
    https://popiolkova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czytam blogi skąd sandałki bo mi wpadły w oko?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zastanawiałem czy jeszcze ktoś czyta blogi, zanim zdecydowałem się stworzyć swojego. Myślę, że mimo wszystko ludzie szukają odpowiedzi na pytania, które często mogą znaleźć na jakimś blogu. Ile można oglądać filmiki na Youtube, które czasem na siłę są robione.
    Jak masz ochotę zerknij czasem na mojego bloga, może coś Ci się spodoba ;) blaszkiewiczslawomir.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, ale światowa z ciebie dziewczyna! Podoba mi się to. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mam wrażenie że ludzie uważają czytanie za coś mocno obciązającego, szczególnie niektórzy. obraz czy filmik może być dla nich prostszy w odbiorze. Zawsze jednak zostanie grupka osób, które kochają czytać i będą się w tym spełniać ;-) jako że mojego bloga już poznałaś, to podeślę ci blog autora, który mnie inspiruje od kilku lat i dzięki niemu też zaczęłam sama pisać ;)
    https://volantification.pl/


    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O to widzę, że bardzo światowo! Powodzenia w Szwecji! :)
    Uważam, że blogosfera bardzo się rozwinęła do tego, co było jeszcze kilka lat temu. Kiedyś jak miałam pierwszego bloga to miałam wrażenie, że było ich ledwo 100. A teraz? Jest ich tysiące! To prawda, wiele poumierało, że tak się wyrażę, ale często jest to spowodowane brakiem kreatywności albo brakiem czasu. Sama robiłam małe przerwy, których żałuje, bo uwielbiam ten świat. Szkoda tylko, że nie każdy jest szczery w stosunku do innych i nie czyta tak jak oczekuje od innych...
    Moim zdaniem YouTube był kiedyś bardziej popularny, od trzech lat jakoś już go nie oglądam. Właśnie teraz głównie Facebook i Instagram. No i wiele osób wzięło się za Tik Tok :D
    Hm ja od siebie mogę polecić:
    1. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    2. http://ayuna-chan.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że już będziesz tu częściej. Rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja również uważam że wszyscy przenoszą się na YT i blogi są troszkę mniej juz popularne ale nie zagina na 100% Pozdrawiam http://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten ból, o którym piszesz... cóż... taka kolej rzeczy. Żyjemy w XXI wieku i wszystko idzie do przodu w kosmicznym tempie... szczególnie moda i elektronika. Znam fotoblog ale nie miałam tam konta a snapa nie mam- jak dla mnie nie ciekawe i wolę Insta. Nk usunęłam na rzecz FB już kilka kat temu. Blogi czytam i to z miłą chęcią :) Nie za bardzo lubię vlogi. Moim ulubionym jest: http://czasemtakjestczasemtakjest.blogspot.com/?m=1 oraz http://zdrowaglowa.pl/ Zapraszam również do mnie :)
    https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/kolorowy-ptak-ktory-sprawi-mi-ogrom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ogolnie nie czytam blogow bo sa malo interesujace i wszystkie o tej samej tematyce. Zwykle jak micos trzeba to wygoglam sobie iwtedy wchodze na dany blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz, pisz, ja jestem fanką blogów, bo sama uwielbiam pisać i chcę się w tym spełniać. Niestety też żałuję, że wszystko przenosi się na youtube, a ja nie czuję tego klimatu.. Bo mam wrażenie, że ludzie teraz nie chcą się wysilać, czytać, wypowiadać się na dany temat. Wolą obejrzeć film i dać łapkę w górę czy w dół. Nasze młode pokolenie :D
    Obserwuję i zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem fanką twojego bloga <3.Obserwuję.
    Zapraszam do nas :).
    fashion--twins.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako że jestem blogerką, to fakt czytania przeze mnie blogów jest oczywisty, jednak patrząc na osoby spoza blogosfery... no blogi nie są już przez nie czytane i ciężko powiedzieć, żeby były popularne. Dobry poziom utrzymują już tylko te blogi, które działają od dawna i zdążyły zebrać duże, stałe grono odbiorców - taka smutna prawda :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że nie co ma patrzeć na to, co jest w tej chwili popularne. Jak dla mnie najważniejsze jest to, żeby temat Tobie jako autorce się podobał, żebyś pisała o tym z pasją i przekazała swoją radość z pisania czy zainteresowanie danym tematem czytelnikowi. Pasja widoczna w postach przyciąga ludzi.


    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie jeśli blog jest popularny i posiada ciekawe treści to będzie czytany i chętnie odwiedzany! :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna stylizacja, bardzo ładne zdjęcia.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post, love the photos! :)
    Follow you, follow back? :)
    www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że ludzie jeszcze mimo wszystko czytają blogi i będą to robić ;)
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, teraz całe "internetowe życie" toczy się głównie na Instagramie...troszkę jest to frustrujące, ale mam nadzieję, że moda na blogi jeszcze kiedyś powróci, bo w porównaniu do kont społecznościowych, daje on o wiele więcej możliwości. Mimo wszystko, ja osobiście wolę przeglądać blogi niż np. filmiki na Youtube, bo te często są albo zbyt długie albo tworzone w monotonny sposób.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czytam blogi, chociaż po statystykach u siebie widzę, że jest coraz mniej osób podzielających moje zdanie. Ja bym chętnie zobaczyła post o Twoich wyjazdach. Jak radziłaś sobie z tęsknota (czy była ona silna czy życie za granicą totalnie cię pochłonęło). Sama rozważam wyjazd za granicę w przyszłym roku, ale jestem bardzo związana z dziadkami i prababcią, która ma 95 lat za niedługo i chciałabym spędzić z nimi jak najwięcej czasu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    https://lifestyleewedlugblondynki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana nie tylko Ty masz takie odczucia :/
    też już wielokrotnie chciałam zrezygnować, ale z drugiej strony kawał siebie w niego włożyłam i szkoda mi tyhc wszystkich lat i czasu poświęconego w pisanie postów :)

    Ja zawsze do tych czytających należałam, szanowałam to, że ktoś poświęcił czas w napisanie czegoś sensownego, a także doceniałam również i to, że ktoś czyta moje wypociny :P

    Ale tak jak mówisz, statystyki lecą w dół, a jeśli są jeszcze tu jakieś blogerki, to tylko takie, które nie ważne czy im się podoba, czy nie i tak napisze "Fajna bluzka", "świetnie wyglądasz" i tak kopiuj wklej na każdym blogu :/

    To już nie jest ta sama blogosfera co kiedyś :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zrezygnowałam ale wróciłam i znowu szukam perełek bo już ludzie tak nie publikują wiec aktualnie jeszcze nie mam ulubionych, ale do ciebie zacznę regularnie wpadac <3

    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozumiem Twoje przemyślenia, bo ja sama niedawno miałam podobne! Ale postanowiłam zaryzyować i wkładać jeszcze więcej serca w prowadzenie bloga, a przede wszystkim - w bycie regularną! Ku mojej ogromnej uciesze statystyki idą w górę więc to doskonały dowód, że systematyczne pisanie jednak przynosi efekty :)

    Ja od początku robiłam to dla siebie, dla zachowania pięknych wspomnień. Nie zamierzam z tego rezygnować! :)

    Uwielbiam bloga Pauli Jagodzińskiej, zerknij bo warto <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze założyłam swojego bloga w 2015 roku, wracałam do Niego 2 razy co roku. Po prostu brakowało Mi czasu, teraz go mam więc myślę że zostane tu dłużej. Powodzenia w spełnianiu siebie, pisz bo bardzo fajnie się Ciebie czyta. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety też zauważyłam, że coraz mniej osób czyta blogi no ale cóż zrobić. Ja nie lubię oglądać filmików na yt wole zdecydowanie czytać :)
    A dwa blogi, które lubię czytać to i są aktywne to np. http://crafty-zone.blogspot.com/ i http://zyciejakpomarancze.blogspot.com
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. What a wonderful post, dear! Great photos!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. tez mam wrazenie, ze malo kto obecnie czyta blogi, dlatego ostatnim czasem wiecej dzialam na instagramie, jendkaze widze ze nie ma co sie przerzeucac strikte tylko na jeden portal- warto dzialac na kilku platformach a wiec postanowilam ze czas ponownie zaczac tu systemtycznie zagladac ;)

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post, moim zdaniem masz racje bo mimo ze sama mam bloga to chętniej ogladam filmik na yt, na blogach lubie glownie ogladac zdjecia ktorymi sie inspiruje i u Ciebie znalazlam kilka bardzo ciekawych:)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie ludzie czytają blogi! Moje koleżanki scrollują je częściej niż Facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama czytam blogi - jak i książki, używam sanpchata z znajomi. Ale nauka zabiera mi cenny czas na bloga własnego :( Twojego to ja kocham haha
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też wydaje się, że mało osób teraz czyta blogi.
    Z niecierpliwością czekam na wpis o Finlandii, bo uwielbiam Skandynawię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się wydaję że wszyscy wolą teraz oglądać niż czytać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)