Translate

piątek, 27 kwietnia 2018

10 niezbędników do przywitania wiosny

Cześć!
Nie wiem jak u was w Polsce, ale w New Jersey ten tydzień w końcu przyniósł wiosnę! Słońce świeci, natura zaczyna się budzić i temperatura sięga przyjemnych stopni. Jaka jest wasza ulubiona pogoda? Dla mnie tak 17-25 stopni ciepła i słonko to coś idealnego.
Z racji tego, że wiosna się zbliża, postanowiłam zebrać kilka niezbędnych rzeczy/aktywności do przywitania wiosny!

1. WITAMINY
Witaminy powinno się brać zawsze, jednak wiosna to sezon wszelkich alergii i przeziębień. Najlepsze są te zawarte w owocach i warzywach, jednak fajnie jest codziennie doładować się dobrą witaminą, dzięki której nie będziecie ospali, tylko pełni energii!

2. HERBATA OWOCOWA
Zimą uwielbiam pić gorącą czekoladę z marshmallows. Podczas wiosennych chłodnych poranków/wieczorów uwielbiam pić gorącą herbatę owocową. Najlepiej z jakimś kocykiem i na zewnątrz, albo chociaż przy oknie, haha.

3. KURTKA JEANSOWA
Nie wiem jak wam, ale mi kurtka jeansowa kojarzy się typowo z wiosną. Latem jest raczej na nią za ciepło (z wyjątkiem wieczorów) a podczas wiosny można ją nosić cały czas. Jest dla mnie nieodłącznym punktem ubioru wiosną.

4. LEGGINSY
Jejku, wybaczcie mi te zdjęcia, ale miałam dziś śmiechowy humor.
Legginsy są super wygodne i są dla mnie takim odpoczynkiem po zimowym ubieraniu jeansów i rajstop. Kiedy ubieram legginsy to czuję się bardzo swobodnie i przyjemnie. Kurtka jeansowa i legginsy to mój ulubiony wiosenny outfit!

5. SPACER I PODZIWIANIE NATURY
*stare zdjęcia*
Oczywiście wraz z nadejściem wiosny wszystkie kwiaty i drzewa zaczynają rozkwitać. Jest to niezwykle przyjemne do obserwowania podczas spaceru! Kiedy byłam w Polsce lubiłam spacerować z moją mamą, brałam ze sobą aparat i robiłam zdjęcia dookoła. Miałam z tego frajdę, haha.
Obecnie uwielbiam chodzić na spacery ze znajomymi bądź sama. Uwielbiam założyć słuchawki i puścić sobie moją ulubioną muzykę.

6. ROWER
Jak spacer to i rower! Jeśli musicie się dostać gdzieś, gdzie nie jest jakoś mega daleko, to polecam wam wyciągnąć z garażu rower, nie auto. Podczas wiosennej jazdy na rowerze, przyjrzyjcie się życiu dookoła. Ja uwielbiam to robić. No i macie połączone ćwiczenie z przyjemnością!

7. WSPINACZKA
Skoro już jesteśmy przy temacie aktywności, to polecam wam również w któryś weekend wybrać się w pobliskie góry (jeśli macie je gdzieś w pobliżu), bądź zorganizować sobie wycieczkę z rodziną/przyjaciółmi. Wiosna to idealny czas na chodzenie po górach! Nie jest ani za ciepło, jak w lato, ani za zimno i ślisko jak w zimie. Pogoda idealna!

8. WIOSENNE PORZĄDKI
Hasło, które zna każdy. Dlaczego akurat wiosenne porządki? 
Wydaje mi się, że nie bez powodu. Po prostu po długiej zimie, należy schować ciepłe ubrania do pudeł bądź w głąb szafy, a wyciągnąć na reszcie te przyjemne lżejsze ubrania na cieplejszą pogodę. Dobrze jest też wszystko przymierzyć, bo, szczególnie młodsi z was rosną, nawet jeśli minęło tylko kilka miesięcy. Ja uwielbiam po prostu odświeżać szafę. Zostawiać ubrania, które nadal mi się podobają, a resztę oddać dla potrzebujących. 
Niestety zawsze kiedy to robię, wyglądam tak jak na zdjęciu wyżej... Ktoś tak samo?

9. OTWARCIE OKIEN
U mnie akurat dziś jest deszczowo, więc szalu nie ma. Jest za to ciepło!
Wietrzenie całego waszego pokoju/mieszkania/domu jest czymś, co musisz zrobić po nadejściu wiosny. Całą zimę okna są zamknięte, a ciepłe i suche powietrze trzyma się w waszych pokojach/mieszkaniach/domach. Dlaczego by nie otworzyć okna i w końcu wpuścić do środka świeże wiosenne powietrze? W końcu można (dosłownie) poczuć wiosnę.

10. WYKREŚLANKI/KOLOROWANKI
Wiosna to nie tylko słońce. Czasem zdarza się deszcz. Co wtedy robię jeśli mam wolny czas? Uwielbiam bawić się w kolorowanie, łączenie numerów, itp. Myślicie, że to aktywność tylko dla młodszych? Wcale nie! Kiedy byłam mała uwielbiałam łączyć numery, z czego później tworzył się rysunek. Kiedy dorosłam, przestałam to robić bo było to dla mnie zbyt łatwe. Są jednak tego typu książki, gdzie numery, które trzeba połączyć sięgają 300/400. I to jest dla mnie coś idealnego dla zabicia czasu. Poza tym, uwielbiam kolorować nieco bardziej skomplikowane kolorowanki oraz uwielbiam notatniki gdzie można po prostu pogryzmolić co ci się podoba, ale jednocześnie myślisz nad swoimi marzeniami, nad swoim życiem. 

I to tyle! Zgadzacie się? 
Dodalibyście coś czy raczej coś z tej listy usunęli?

48 komentarzy:

  1. oj rowerek to świetna rzecz jednak <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaminki są najlepsze! A i wszystko pięknie wygląda wiosną, jak się budzi do życia, więc i ja lubię podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaminki i okno - koniecznie! Ale wiosennych porządków nie lubię xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam każdy z twoich sposobów :)) sa idealne na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się ze spacerami i jazdą na rowerze. Wiosna jest piękna, szczególnie te kwitnące kwiaty i śpiewające ptaki. Od razu mam więcej energii do życia.
    Pozdrawiam :)
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się. Wiosną praktycznie możemy robić wszystko 🙃🙃
    Www.acupoflifestyl.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj spacery i jazda na rowerze to obowiązek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog zapraszam również do mnie blogujzemna.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale uroczy kociak <3 Wiosenne spacery i przejażdżki rowerowe są najlepsze.. ta słoneczna pogoda, przyjemny, delikatny wiatr muskający policzki i zapach kwiatów! :) Oj, z tymi wiosennymi porządkami, to i ja muszę cos wykombinować haha :D
    Swietna jest ta książka, idealna w kilkugodzinnej podróży ;) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna lista! Ja przyznam się, że kocham upały. Jakoś w zeszłym tygodniu wróciłam do domu w kurtce, a na dworze było 30 stopni. Mama nie mogła się nadziwić :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna to przepiękna i bardzo inspiracyjna pora roku :)
    Dzisiaj zrobiłam porządki w szafie - duża dawka motywacji i energii to coś co lubię.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatne rady. Muszę zastosować. Zapraszam do mnie. www.blog.beskidzkamama.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś non stop chodziłam w leginsach, a dzisiaj kupiłam nowe i też zamierzam zakładać, właśnie do jeansowej kurtki! Kocham rower, wiosną i latem to mój właściwie jedyny środek transportu<3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanką ani leginsów ani dżinsowej kurtki. Ale kto co lubi. W piątek właśnie sprzątnęłam w szafie i aż zdziwił mnie brak 12 skarpetek... No nic czas lecieć na jakiś spacer, bo słońce zachęca!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się wycieczka rowerowa, ale muszę poszukać jakiegoś sprzętu haha :D

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Spacery i jazda na rowerze to rzeczy, za które uwielbiam wiosnę ! Zgadzam się z tym, że legginsy są super, sama często w nich chodzę!

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka jeansowa to must have! Wiosną wycieczek rowerowych też nie może zabraknąć :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorowanki mnie nie przekonują ale cała reszta brzmi świetnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tą listą, najbardziej korzystam z legginsów są niezastąpione w mojej garderobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zabawy i fajny wpis 😃♥️ Przyjemnie się czytało!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna kasetka na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wiosnę i wszystko co z nią związane. To jedyna pora roku, która jest dla mnie bez wad :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeansowa kurtka - jak najbardziej na tak. Z nadejściem słonecznych dni w końcu mogłem otworzyć okna po zimie i zmienić powietrze w pokoju :) zupełnie inaczej się funkcjonuje :D
    Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  24. W Polsce pogoda jest cudowna, mam nadzieję, że się nie zepsuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    Stelladj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam legginsy :D I herbaty owocowe nie tyle, że dobrze smakują, ale ładnie pachną i to chyba głównie mnie rozwesela ;D Tak na marginesie: masz bardzo ładną rozkloszowaną spódnicę na pierwszych zdjęciach :D Czy to nie jest w takim kształcie swoją drogą https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/blyszczaca-rozkloszowana-spodnica-ze-sznureczkiem? bo tak wygląda jakby spódnica tak własnie się układała (albo jestem ślepa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie ta spódnica. Trochę podobna. W następnym poście dodam więcej zdjęć więc będzie można ją zobaczyć w całości.

      Usuń
  26. jeśli chodzi o wiosenne must have, moim zdaniem trafiłaś idealnie! i modowo, i bardziej lifestylowo, wszystko zgadza się całkowicie!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Porządki, hektolitry herbaty i lekkie ubrania to znak, że idzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę też zrobić wiosenny remanent w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie potrafię jezdzic na rowerze - chyba czas się nauczyc...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kurtka, no i w ogóle super wyglądasz. Zazdroszczę tych długich, zadbanych włosów ;p Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com 💚

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post! :) Bardzo pomocny i mega masz włosy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Love your denim jacket! I love being outside in the sunshine during the spring/summer.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bijący dobrą energią post! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za pozytywną energię. Kocham herbaty jeszcze z naturalnego suszu to sama przyjemność. :) witaminy w tabletkach lub pastylkach odrzucam. Wolę tak jak wspomniałaś owoce i warzywa, które są jedną wielką bombą witaminową. Spacery to jest to, co lubię robić wieczorami ;) najbardziej dobijające są wiosenne porządki, które są nieuniknione :D ale przy ładnym słoneczku praca może pójść sprawnie i szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam styczność z większością rzeczy z listy tej wiosny. Uwielbiam wspinaczkę górską, w ostatnich dwóch miesiącach ''zdobyłam'' już 3 szczyty.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealny post na wiosnę. ;) Jest taki pozytywny i motywujący do działania. Aż chce się coś robić. :D
    Jak dla mnie na tej liście brakuje jeszcze rolek. :D Uwielbiam to tak samo jak spacery.


    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie stawiam na spacer i podziwianie natury ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie ma to jak wiosenny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam wiosne, tylko te wiosenne porządki :D nienawidzę ich! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z jeansową kurtką zgadzam się w stu procentach! Mega kojarzy mi się z wiosną, bo wreszcie mogę zrzucić ciężki płaszcz do szafy!
    Do tej listy zdecydowanie dodałabym spacery, kocyk, polankę i plenerową imprezę ze znajomymi. Jak już nadchodzi maj to zawsze mam w głowie obrazek działkowania!
    Przepiękny kotek na zdjęciu *-*
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  41. super post! mega miło mi się go czytało :) fotki genialne :) witaminiki to podstawa wiosną :) rower lubię a na wspinaczce jeszcze nigdy nie byłam :) zaś dżinsowa kurtka to również i mój total must have na wiosnę :)


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Spacery, rower czy pikniki przy (w końcu!) pięknej, ciepłej pogodzie są super. Po zimie mogłabym spędzać całe dnie poza domem. Kurtka jeansowa dla mnie na wiosnę też jest idealna, ale wiosenne porządki w szafie zawsze przekładam na lato :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaminki to podstawa, już się nie mogę doczekać wiosny!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)