Translate

piątek, 16 listopada 2018

Inspirations #5

Cześć ♥
Jeżeli jesteście ze mną od jakiegoś czasu, na pewno wiecie że uwielbiam oglądać sezonowe inspiracje, a moją ulubioną porą roku na nie, jest.. jesień! Nie wiem czemu, sama jesień nie jest moją ulubioną porą roku, jednak inspiracje są tak przytulne, że aż miło patrzeć. Tworzą taką ciepłą aurę.
W poprzednich latach dzieliłam się z wami jesiennymi inspiracjami, ale teraz jest ich tak dużo na wszystkich blogach, że postanowiłam zmienić trochę "zasady gry" i podzielić się z wami jesiennymi stylizacjami, które stworzyłam sama.
*Pierwsze trzy mają ceny, bo wyszukałam je na stronie zaful w razie gdyby wam się spodobało coś tak bardzo, że chcielibyście wiedzieć gdzie to dostać. Ostatnie dwie wyszukałam na różnych internetowych sklepach.*
 
Co najbardziej lubicie robić jesienią?

Moimi ulubionymi aktywnościami jesiennymi (tak jak większości osób) jest picie ciepłej herbaty pod kocem z książką w ręku... no albo z laptopem haha i pisanie nowych postów.
Do tego na youtubie są stworzone idealne playlisty, które zazwyczaj znajdują się pod nazwą "fall", "autumn" bądź "coffee house". Uwielbiam je odtwarzać z rana bądź po południu, sprawiają że mam taki typowy... jesienny (?) humor, w pozytywnym sensie.

Poza tym, uwielbiam chodzić na spacery i wdychać ten "zapach" liści wczesną jesienią, bądź typowe chłodne i rześkie powietrze późniejszej jesieni. Wybierając się na jesienne spacery musi być słoneczna pogoda, inaczej taki spacer mnie dołuje.
Kiedy byłam młodsza, zawsze zbierałam żołędzie i kasztany, przynosiłam do domu i budowałam z nich ludziki bądź tworzyłam naszyjniki. Czy wy też to robiliście?

36 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje! Najbardziej podoba mi się numer 1 ;) Ja jesienią uwielbiam ubrać grube skarpety, przykryć się ciepłym kocem zrobić herbatkę z cytryną i w towarzystwie ukochanego obejrzeć dobry film 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci zestaw podoba mi się najbardziej:) Sama lubię przeglądać jesienne inspiracje:)
    Pozdrawiam Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się zestaw numer 4, choć ja bym nie ubrała się tak na jesień. Jestem totalnym zmarźluchem i dla mnie w te porę roku istnieją tylko grube swetry, skarpety i koce. Pozdrawiam www.pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi zestaw jest super! Uwielbiam takie kolorki :)
    Chętnie bym takie ubranka przygarnęła :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 4 najlepsze! <3 Ja w jesień lubię sobie pochillować :P

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wczesną jesień te stylizacje są dobre, ale teraz dla mnie odpadają. Za to swetry i bluzy jak najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post! Szczerze do mnie najbardziej przemawia 1 i 4 :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ułożyłaś świetne zestawy,1 i 4 chyba najbardziej przypadły mi do gustu
    Pozdrawiam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi zestaw jest cudowny, coś co sama z chęcią bym założyła! Ostatni mega jesienny natomiast *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne stylizacje! Ta druga jest taka słodka i dziewczęca <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje, idealne na te pore! 💋 Pozdrawiam cieplutko 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za jesienią, ale takie wieczory również lubię :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jesień lubię tylko ze względu na modę. Chociaż i tak w tej ,,modzie'' potrafi być za zimno ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się bardzo wszystkie te zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba najbardziej przemawiają do mnie stylizacje 1 i 4 :) Lubię czasem elegancję łączyć z wygodą ;) A w tym beżowym płaszczu normalnie się zakochałam po uszy!

    myslacinaczej29741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię jesienią robić dokładnie to samo, co Ty :D Pierwsza stylizacja najbardziej mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesienią najbardziej lubię robić zdjęcia, bo natura jest w tedy przecudowna.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacje <3

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje :)
    Jesień najlepsza na książki i dużą ilość kawy, bo senna się strasznie robię. Spacerki były fajne ale już jest za zimno ;p w taka pogodę to ja bym już tych ślicznych stylizacji nie wykorzystała tylko przebrała się w ciepłego ziemniaka ;p
    Co do kasztanów to o teraz czasem złapie mnie sentyment i sobie przyniosę jakiegoś do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga stylizacja bardzo mi się podoba! Wszystko chętnie bym założyła :)
    Jesień to dla mnie najgorsza pora chociaż w tym roku jest o dziwo ładna. Spacery, czytanie książek, zdjęcia.. to co robię najczęściej podczas jesieni :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful inspiration! ☂

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubralabym każda z tych stylizacji! Bardzo fajne i oryginalne. Uwielbiam te długie kozaki za kolano! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. 4 propozycja to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubię jesień, ciepłe kurtki i szale :) ale przede wszystkim te długie wieczory spędzone pod kocem i z dobrą powieścią w ręku! Co do podanych stylizacji najbliżej mi jest do zestawu nr 4, aczkolwiek te buty do mnie nie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ogólnie nie słucham już tych z serii autumn, znudziły mi się. Bardziej teraz słucham płyt na yt zespołów takich jak Temporex, Sufjan Stevens, Iron & Wine, Beach House. Również są klimatyczne, ale bardziej mi się podobają :) Spacery uwielbiam. Bywa, że spaceruję w brzydką pogodę, żeby się odświeżyć, ażeby się nie zasiedzieć. Ale fakt, to dołujące. Zwłaszcza w zestawie z taką muzyką.

    http://karina.stankowicz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej! Ile tutaj wspaniałych inspiracji 😃 bardzo lubię wpisy tego typu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. ohhh, tak! ogolnie gdy bylam mlodsza to kochalam zbierac kasztany :p
    a jesli chodzi o isnpiracje to najbardziej do gustu przypadl mi ten ostatni kraciasty plaszcz:p

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, jakie inspiracyjne zestawienia - cudownie to skomponowałaś! :)
    Ulubione jesienne zajęcia? Przede wszystkim uwielbiam zagłębić się w lekturę jaką są blogi z kubkiem gorącej herbatki i ulubioną playlistą <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post dear!You have a beautiful blog.
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile tutaj świetnych inspiracji! Ostatni outfit jak dla mnie najlepszy!:)

    OdpowiedzUsuń

  32. https://cheremimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. You are very beautiful. Thanks for sharing Inspirations post. I really like it. xoxo fashion for womens

    OdpowiedzUsuń
  34. super wpis oraz inspiracje, chętnie poczytam więcej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)