Translate

piątek, 25 maja 2018

500 I ROZDANIE

Cześć ♥
Wybaczcie, nie dałam rady wstawić posta tydzień temu. Tym razem też ledwo ledwo. Od poniedziałku jestem już w Los Angeles! Tak bardzo chciałam zobaczyć to miasto i w końcu mam okazję. A co za tym idzie, już jutro w nocy jadę do San Francisco, które jest ostatnim punktem przed Polską! Nie wierzę, że za tydzień będę już w Polsce!
Ktoś chce wyjść ze mną na ciastko? :)
Ostatnimi czasy przybyło kilku czytelników i wybiło 500 obserwatorów! Już pół tysiąca. Wow. Bardzo wam dziękuję! Postanowiłam, że zrobię z tej okazji rozdanie pocztówek z Los Angeles i San Francisco. 
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W ROZDANIU?
-Musicie być obserwatorami mojego bloga
- Opisać w komentarzu wymarzone wakacje w Californii
- Zostawcie swojego e-maila w komentarzu
- Na początku komentarza wstawcie "500", żebym wiedziała, że bierzecie udział w losowaniu
Mam do rozdania 5 pocztówek z LA i 5 pocztówek z SF.
Zwycięzców ogłoszę za tydzień oraz skontaktuję się e-mailowo.
A wracając do moich wakacji... muszę wam powiedzieć, że jak na razie moim ulubionym miejscem jest Beverly Hills. Los Angeles jest zaskakująco... obskurne. Nie jest po prostu tak piękne jak je malują. Beverly Hills za to.. cudeńko! Oczywiście za tydzień dam wam znać nieco więcej, bo jeszcze wszystkiego tu nie widziałam. A jak na razie zostawiam was z kilkoma zdjęciami.
A póki mam jeszcze waszą uwagę!
Ostatnio postanowiłam udzielać korepetycji z języka angielskiego. Mieszkam już w USA prawie 2 lata i zdążyłam skończyć kursy ESL a więc dlaczego by nie. Jeśli jesteście zainteresowani nauką online bądź stacjonarnie, dajcie znać. Możemy też po prostu rozmawiać po angielsku. Wydaje mi się, że w Polsce ta metoda nauki angielskiego staje się coraz bardziej popularna: daję wam materiały i temat na jaki będziemy rozmawiać, a potem po prostu sobie rozmawiamy. Słysząc angielski i używając go w rozmowie, przełamujecie swój "językowy mur" co na pewno wam pomoże w przyszłości w kontaktach z obcokrajowcami.

Do zobaczenia w Polsce!

40 komentarzy:

  1. ale Ci zazdroszcze :) marza mi sie takie wakacje :) miego wypoczynku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny top pod ten typ spodni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej tak Ci zazdroszczę pobytu w LA :D świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 500
    Super pomysł z tym rozdaniem, oczywiście wezmę udział :) Kartka z wielkich amerykańskich miast to namiastka spełnienia marzeń związanych z wakacjami tam :) Kiedyś na pewno wybiorę się do USA i zwiedzę wszystkie największe miasta. Oczywiście nie mogłabym pominąć Kalifornii. To tam ciągnie mnie najbardziej :) Idealny klimat, wieczne słońce, piaszczyste plaże ♥ Aż żal byłoby się z tym rozstawać... Tymczasem życzę Ci miłego powrotu do domu :)
    mój mail: monia.przybylo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia.Zazdroszczé tych pieknych podróży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakże tam jest pięknie! Fajne masz te podróże, mam nadzieję, że i mi uda się niebawem zobaczyć trochę Stanów! :D

    Pozdrawiam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i te palmy robią mega wrażenie. Pogoda pewnie taka jak u nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędne zdjęcia 😍 zazdroszczę pobytu ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie tam, bardzo Ci zazdroszczę! Ciesz się pięnymi widokami i korzystaj ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że miałaś okazję tam być bardzo Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna styloweczka

    https://photomodellaurawojewoda.blogspot.com/2018/05/laura-laura-laura.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, chętnie bym tam poleciała aby porobić zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita sesja! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  14. O Matko okazja na wygranie pocztówki z miejsca, w które chcę odwiedzić w przyszłości! Oczywiście, że biorę udział! 500 Największym marzeniem jest zobaczenie mostu Golden Gate Bridge. Pisałam nawet o tym w ostatnim poście. A na wakacje zabrałabym moją mamę, która jest najważniejszą osobą w moim życiu. Gratuluję 500 obserwatorów.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega jest to zdjęcie ze skrzydłami. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie super to zdjęcie z tymi skrzydłami

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia a ten typ uczenia się angielskiego jest skuteczny, bo kiedyś rozmawiałam z koleżanką co mieszkała jako au pair w Anglii więc tak sobie czasem rozmawiałyśmy :D
    PS: bluzka jest ekstra :D
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 500! <3 naprawdę świetny wynik, życzę Ci coraz więcej i więcej obserwatorów, wyświetleń i przede wszystkim stałych czytelników :) Wspaniałe zdjęcia! Rewelacyjne! Piękne! Zakochać się można w tym miejscach chciałabym zobaczyć to wszystko na żywo zwłaszcza miejsce gdzie można sobie zrobić zdjęcie ze skrzydłami, to chyba jedno z najpopularniejszych miejsc! :) Ślicznie wyglądasz na tych fotografiach :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, wyjechałaś na Au Pair? Widziałam linki do starszych postów i dlatego wysnułam taki wniosek. Będę musiała przejrzeć pozostałe posty, sama się nad tym zastanawiałam, ale chyba nie mam takiej odwagi :(

    zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu, jezu, zazdroszczę! Takie cudne widoki i plenerki na sesje *-*
    Gratuluję 500 ♥

    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ci zazdroszczę tego miasta!
    I jeszcze te zdjęcia w tych samych super miejscach
    jejku mega :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę ale mam nadzieję, że niedługo sama tam pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka z pierwszej stylizacji jest przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że masz okazję tak dużo podróżować! Los Angeles to marzenie! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, niesamowite zdjęcia, robią wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tylu obserwatorów. Mi na prawdę dużo brakuje do tej liczby. Zdziwiłam się, gdy napisałaś, że Los Angeles jest obskurne i zupełnie inaczej wygląda. Za to chciałabym kiedyś zobaczyć Beverly hills. W losowaniu może jeszcze wezmę udział, ale najpierw muszę się zastanowić co najbardziei bym chciała zobaczyć. Do kiedy można pisać? Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję pół tysiąca obserwatorów! Trochę zdziwiłaś mnie tym, że LA jest obskurne. Na zdjęciach zawsze wydawało mi się piękne. O zwiedzeniu Beverly Hills zawsze marzyłam, przy okazji może spotkałabym kogoś znanego :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje okrągłej liczby obserwatorów! Piękne zdjęcia<3 BLOG - hejfashion

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza to ze skrzydłami!
    Dziwię się, że Los Angeles według Ciebie nie jest aż takie ładne.
    Fajny pomysł z korepetycjami! Ja aktualnie robię kurs z angielskiego i chyba nie dam rady wepchnąć w harmonogram niczego dodatkowego.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Mnie LA jakoś nigdy nie zachecalo...
    Ja bylabym zainteresowana takimi rozmowami po angielsku!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps:Obserwuje!

      Usuń
    2. Wyjazd marzenie! I super pomysł z korepetycjami, obserwuje;*

      Usuń
  31. Wow, wyjazd dla mnie marzenie! Może kiedyś uda mi się zawitać w tamte strony :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejciu :D Ale piękne widoki, wyglądasz świetnie :D
    Zazdroszczę wycieczki :)
    Powodzenia wszystkim w rozdaniu :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O rany! Nie mogę się napatrzeć na te przepiękne zdjęcia!
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny blog :) Serdecznie zapraszam do mnie :)
    https://polskadziewczyna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, czytam KAŻDY i KAŻDY z nich mnie bardzo motywuje :)
Spamujesz - lecisz do SPAMU.
Zostawiajcie linki do blogów, odwiedzam każdy! :)